Spørgsmål, produktdiskussioner Ortopædisk køleunderlag memory-skum Zolia Fresh Up
11 svar
2 beskeder
hélène
Does this mattress contain gel or is the foam treated?
2 beskeder
Det handler om skum. Jeg modtog det i går middag. Leveringen var meget hurtig, hvilket er meget værdsat. Jeg tog størrelse xl. Denne madras er enig, ikke kun af min hund, men også af kattene.
8 beskeder
isabelle
Madrassen består af en indre skum, ikke gel, jeg tror, skummet er behandlet for en kølig fornemmelse. Min cane corso har godt taget imod den.
4 beskeder
victoria
VENLIGST køb ikke denne madras, da plastikken ikke er tyk nok til hund og kat. Den gennembrydes så let af deres kløer, at det er chokerende. I starten elskede mine katte den under den nylige hedebølge, og 15 minutter senere var det ovre. Jeg købte nogle lapper, glem det, det virker ikke, hvilket er en skam, fordi ideen er god. Der er også andre måtter i nylon, men det er ikke det samme. Det er bedre at "forstøve" med mineralvand fra Aix Les Bains, billigt hos Intermarché. God dag.
4 beskeder
victoria
Venligst køb ikke denne madras, da plastikken ikke er tyk nok til hunde og katte. Den punkteres så let med deres kløer, at det er chokerende. I starten elskede mine katte den under den nylige hedebølge, men 15 minutter senere var det forbi. Jeg købte plaster, men glem det, det virker ikke, hvilket er ærgerligt, da idéen er god. Der er også andre tæpper i nylon, men det er ikke det samme, det er bedre at bruge en forstøver med kildevand fra Aix Les Bains, billig hos Intermarché. Hav en god dag.
2 beskeder
Der handler om skum
1 beskeder
monique
Er dækket vandtæt.
1 beskeder
sylvie
hej ja betrækket er vandtæt og aftageligt, skummet er blå indeni og meget komfortabelt selv mine katte elsker det
8 beskeder
isabelle
Non, betrækket er ikke vandtæt, det er et simpelt stof
1 beskeder
charlyne
Hej, vil denne madras stadig føles kølig, selvom jeg har gulvvarme?
2 beskeder
marilyne
Personligt ved jeg ikke, men jeg synes ikke, det er så forfriskende. Det er lavet af et vandtæt materiale, der glider meget på fliserne. Min hund, der har ledegigt, går ikke på det, fordi hun næsten faldt de to eneste gange, hun prøvede, da madrassen gled til den anden side.
1 beskeder
kim
Min 5 måneder gamle hvalp foretrækker klart fliserne. I denne sommertid finder jeg ham der kun i de tidlige morgentimer.