Spørgsmål, produktdiskussioner Bois de cerf entier DAILYS

20 svar
marion
1 beskeder
marion
Ved toppen for min hollandske hyrde har hun ikke afsluttet, og det har været næsten 2 måneder
Aurélie
1 beskeder
aurélie
Jeg har en schæferhund på 40 kg (70 cm ved skulderen). Stort tyggebehov. Træet var 20 cm. Det tog ham 3 uger at færdiggøre.
Corinne
3 beskeder
corinne
Vælg den største model og især en HEL hjortetak, nogle gange sælges de på langs som halve. Undgå dem, eller de er beregnet til små hunde. Det er en meget god naturlig beskæftigelse.
genevieve
4 beskeder
genevieve
Hej, jeg har en engelsk bulldog på 20 kg, som er meget stærk i kæben. Hvor lang er en størrelse XL cirka? Tak for dit svar, venlig hilsen
Rémi
2 beskeder
rémi
Oprindelsen er mærket fremstillet i Den Europæiske Union
Morgan
2 beskeder
morgan
Hej, passer XL til min dobermann-hvalp på 28 kilo, meget kraftig kæbe også. Jeg har ikke dimensionerne i hovedet, da den er blevet betydeligt reduceret siden købet.
Corinne
3 beskeder
corinne
Hej, jeg har en bretonsk spaniel, hun tilbringer timer med det. Det er meget solidt, meget godt for tænderne. Meget god tidsfordriv uden fare og meget solidt. Et naturligt legetøj. Jeg anbefaler det. Jeg vil sige mellem 18 cm til 20 cm.
Corinne
3 beskeder
corinne
Hej, jeg kender ikke den præcise længde, men det er vigtigt at vælge den største model og især en hel model, ikke en halvdel. Hjortegevir sælges nogle gange i halve, skåret på langs, hvilket mindsker styrken.
COSAERT
2 beskeder
cosaert
Hej, mine to små elsker det!°For en labrador-hvalp ville en størrelse M være passende, men baseret på erfaring kan den tygge på det i lang tid, så jeg ville sige L med det i tankerne
Karen
2 beskeder
karen
Til en stor loulou skal du bruge L eller XL. Jeg har bichoner, og jeg tager M eller endda L, fordi en af dem er en glubskæde. Den sidste hjortetak i størrelse M holdt i en uge.
EMMANUEL
2 beskeder
emmanuel
Hej Sweet er en 10-ugers gammel labradoodle hvalp. Hun vejer over 5 kg, hvilken type hjortegevir skal jeg købe? Efter anbefaling fra opdrætteren. Tak for dit svar. Vi ses snart
EVA
1 beskeder
eva
Hej, i beskrivelsen anbefaler de størrelse S for -5 kg og M for 5-10 kg
Christelle
1 beskeder
christelle
Hej, jeg har en amerikansk staff på 27 kg, og jeg tog størrelse XL, hvilket er korrekt og holder længe. Den elsker det. Måske ville det være en god idé at starte med størrelse M eller L til en hvalp på 5 kg.
Hélène
1 beskeder
hélène
Hej for min labrador på 35 kg tog jeg størrelse L. Og for min jack Russell størrelse S. Det skal siges, at jeg ville have en L og en XL, fordi trækstørrelserne ikke er så store alligevel.
Rachel
1 beskeder
rachel
Bonjour, jeg har for nylig købt størrelse M, træet har en længde på 12 cm og en diameter på cirka 2 cm. Hav en god dag
Valérie
4 beskeder
valérie
Hej, jeg synes, du bør vente på, at din hvalp mister alle sine mælketænder først, for hjortegevir er virkelig hårdt. Vores BBS på 9 måneder har haft et i to måneder, fordi vi har en meget destruktiv hvalp (legetøjet holder desværre kun få sekunder), og jeg har valgt den største størrelse. Dådyrgeviret anbefales mere i de første måneder sammen med oliventræ (vi er i gang med det andet nu).
Karen
2 beskeder
karen
Det afhænger alt sammen af, om din hund er en glubsk eller ej... For en hund, der ikke tilbringer sin tid på at gnave, vil en M være tilstrækkelig. Min 8 kg bichon, der er en ivrig gnaver, bruger en M på 1 uge. Jeg tager en L, fordi træet er tykkere og holder længere
Andrea
7 beskeder
andrea
Størrelsen S er lille, så han kan hurtigt blive kvalt i den ved vækst. Jeg anbefaler størrelse M eller L for hans voksende alder.
Carole
1 beskeder
carole
Jeg vælger størrelse L til mine to franske bulldogs, en på 3 år og en anden på 10 måneder... de er glubske, små men robuste!
FRANCOISE
14 beskeder
francoise
Hej Fransk Bulldog 3 år elsker hjortegevirer rigtig meget. Carole, du tager størrelse L, jeg tog S, men det er sandt, at det bliver et endagsmåltid! Jeg vil prøve at se, om den holder længere?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre