Spørgsmål, produktdiskussioner Demi-bo af hjortegevir DAILYS
12 svar
3 beskeder
nathalie
Ja, det er bedst at fjerne den for at undgå risikoen for kvælning, hvis han skulle forsøge at sluge den.
2 beskeder
marine
Når træet bliver lille, er det vigtigt at overveje sikkerheden. Hvis der er risiko for kvælning, bør det fjernes.
1 beskeder
tiffany
Hvis det stykke der er tilbage er for lille i forhold til hunden, og der er risiko for, at den sluger det i én omgang, skal du smide det væk og give en ny kronhjortebøsse. Gør det samme, hvis det revner; smid det væk, da det ikke er af god kvalitet og kan forårsage alvorlige skader på din hund.
1 beskeder
sonia
Er det tilrådeligt for en hundehvalp på 2½ måned? Tak
2 beskeder
mélanie
Jeg tror ikke, at der er nogen kontraindikationer :) det er rigtig godt til at skærpe dine færdigheder :)

2 beskeder
isabelle
Alt afhænger af størrelsen på din hvalp. Jeg købte det til min voksne grand danois (80 kg). Jeg fjernede det fra ham, fordi jeg var bange for, at det kunne sidde fast i hans kæbe eller blive slugt.

1 beskeder
julie
Dette er ikke et produkt designet til hvalpe, der har små, skrøbelige tænder i denne alder.
1 beskeder
estelle
Ingen problemer, selv som hvalp har jeg altid givet det til min hund, og han har en super tandstatus takket være det! Gå til det med lukkede øjne!
3 beskeder
maud
Ja, jeg tror efter alt afhænger af hvalpen hvilken race. Jeg tog det for at prøve på en beauceron for lille til hende, så anbefale nogle større.
1 beskeder
hélène
Jeg tror ikke, det er tilrådeligt for en hvalp, hvis tænder ikke er særlig stærke. Jeg ventede, til min hund var 10 måneder gammel, før jeg gav hende det. Man skal vente, til den har sine blivende tænder, da træet er meget hårdt.
14 beskeder
laurent
Hej, hvilken størrelse af denne vare anbefaler du til min Coton de Tulear hvalp på 7 måneder, der vejer 6 kg? På forhånd tak, Med venlig hilsen.
2 beskeder
mélanie
Størrelse S eller M (jeg har også en coton de tuléar på 1 år og et halvt, den vejer 10 kilo, jeg tager enten størrelse M eller L til den)
2 beskeder
tiffany
M jeg tror. Jeg købte L til min voksne husky