Spørgsmål, produktdiskussioner Hyggeligt seng til gnavere Zolia - 2 størrelser tilgængelige

11 svar
Guy
2 beskeder
guy
Hvilken model er velegnet til en sund marsvin? Tak.
Caroline
1 beskeder
caroline
Hej, størrelse M bliver meget fint, tror jeg.
Sarah
1 beskeder
sarah
Jeg bekræfter størrelse M! Jeg har to hunmarsvin, og S er for lille til dem.
Justine
1 beskeder
justine
For mig har jeg også taget størrelse M, det er lidt stort for ham for øjeblikket. Jeg har taget to for at kunne vaske den "hyggelige rede" og skifte imellem dem.
Chantal
1 beskeder
chantal
Jeg bekræfter også størrelse M. Det er mere egnet til små gnavere, jeg købte det til en ung dværgkanin, og det er for lille.
Emmanuelle
5 beskeder
emmanuelle
Jeg valgte størrelse M, og den passede perfekt. Den passer nu til vores killing på 2 måneder og en halv (2 kg 100 g)
Katalyne
1 beskeder
katalyne
Jeg tog størrelse M, og det passer perfekt. Min marsvin vejer 1,350 kg. Han elsker sin seng, jeg har købt to for at kunne skifte imellem dem.
Francoise
1 beskeder
francoise
Hej. Størrelse M til vores gris. Og vi har også bestilt 2 for at skifte under vasken!
Corinne
1 beskeder
corinne
Hej, jeg har taget en størrelse M til et marsvin på 1 kg 290, i dobbelt for at skifte til vask.
Stéphanie
2 beskeder
stéphanie
Godaften, jeg tog størrelse M.
Catherine
3 beskeder
catherine
Størrelse M til en marsvin af normal størrelse Mine elsker dem, og de er nemme at vaske
Gaëlle
2 beskeder
gaëlle
Hej, jeg anbefaler størrelse M til en voksen og sund marsvin. Derimod er et minimum på 2 nødvendigt for "vaskerotationer".

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre