Spørgsmål, produktdiskussioner Panier orthopédique à mémoire de forme pour hund Zolia Newton
40 svar
1 beskeder
céline
Hej, er det muligt kun at købe betrækket til denne kurv, hvis du vil være venlig?
2 beskeder
mona
Hej, jeg har en lille dalmatiner på 13 år, der vejer 21 kg. Jeg er i tvivl mellem M og L, da hun plejer at sove sammenkrøllet. Hvilken størrelse anbefaler I? Tak
1 beskeder
laetitia
Hej. Jeg har købt den i størrelse L til min labrador på 22kg. Han elsker at "krølle" sig sammen i et hjørne og derefter strække sig fuldt ud og placere sit hoved på en pude. Jeg vil anbefale en størrelse L til din dalmatiner.
3 beskeder
sarah
Hej, vælg størrelse L, fordi min spitz på 6 kg, jeg tog størrelse M. Den er fantastisk, god støtte især for ældre hunde med smerter.
1 beskeder
didier
Hej, jeg anbefaler, at du tager størrelse L. Min beauceron på 32 kg ligger godt i den, men XL ville have været mere passende for ham. Det er ikke så slemt, da han også indtager sine menneskers sofa -)
1 beskeder
marie
Hej, jeg har købt madrassen i størrelse xl og ville gerne vide, om det er muligt at købe et betræk separat? Tak
2 beskeder
laurence
tak sophie for dit svar,
2 beskeder
laurence
Hej, jeg har modtaget kurven, men madrassen var foldet i to til transporten. Der er gået fem timer, men madrassen forbliver flad med en bule på foldens midte.
1 beskeder
sophie
Hej, jeg havde det samme problem under leveringen. Madrassen var foldet i to. Det tog flere dage, før den tog form, og ikke den annoncerede tidsramme.

2 beskeder
caroline
Helt sikkert. Det tager virkelig flere dage, før det bliver helt fladt. Jeg har endda overvejet, om denne fold nogensinde ville forsvinde. Så vidt jeg husker, blev alt normalt igen efter 10 dage. Når det er sagt, fortryder jeg ikke mit køb. Det er virkelig af kvalitet.
1 beskeder
sylvie
Hej alle sammen! Hos mig, selv efter 3 uger, var bulen i midten stadig der!!... Derudover var skummet ikke overalt lige tykt, så det var ubrugeligt!... Ydermere, min gamle hund (13 år), som har problemer med gigt, prøvede ikke engang at lægge sig på det!! Jeg ventede et par dage for at lade madrassen "genvinde sin form", så lagde jeg den på min hunds sædvanlige pudeplads: hun snusede til den, gik op på den, tog 3 omgange om sig selv og gik ned igen for at sove... På gulvet i 3 dage!!!Hun forsøgte aldrig igen! Så... Virkelig meget skuffet, vil jeg ikke købe denne slags artikel på internettet igen!! Præcisering: problemet kommer ikke fra Zoomalias hjemmeside, lad det være klart! men fra pudens kvalitet.....
40 beskeder
lisa
Hej alle, Efter jeres feedback om dette produkt har vi genskrevet emballeringen. Det er nu rullet og ikke foldet, så det hurtigere kan genvinde sin oprindelige form og undgå foldemærker. Med venlig hilsen, Lisa fra Zoomalia
2 beskeder
malory
Hvilken størrelse skal man tage til en fransk bulldog på 13 kg? (Han kan godt lide at krølle sig sammen for at sove og kan også godt lide at strække hele sin krop ud.)

2 beskeder
caroline
Jeg tog en størrelse XL til min Border Collie, som stadig er meget lille (3 måneder). Det er selvfølgelig for stort, og jeg kan opbevare alle hendes legetøj i det om aftenen. Men når hun sover der, ligger hun helt udstrakt, og jeg tænker, at det også er formålet, at få hende vant til at have en god position.

1 beskeder
audrey
Hej, Jeg har en malinois på 30 kg. Hvilken størrelse ville være den mest passende? Tak.
1 beskeder
simon*
Vi har en Husky på 32 kilo, og vi tog XL, som er perfekt i størrelse.

2 beskeder
gregory
Hej. Jeg har en Golden Retriver på 32 kg, og størrelsen passer hende perfekt, selv når hun ligger godt udstrakt. Desuden, da hun er ældre og fælder virkelig meget, er jeg meget tilfreds med kvaliteten og hvor let det er at vedligeholde det.
1 beskeder
pascaline
Min argentinske mastiff tæve på 40 kg ligger perfekt afslappet med hovedet på en pude i sin sofa i størrelse L, som er 115 cm. Hun elsker det! God kvalitet, fuldt aftageligt betræk og vaskbart.
1 beskeder
jordane
God aften. Jeg har en Panier Newton hundeseng i størrelse XL, som jeg har haft i over et år. Min hund, der vejer 75 kg, elsker denne seng, men efter mange lure og nætter på den (jeg skal nævne, at skummet er virkelig godt og ikke deformeres). Kan man købe et nyt betræk? (fordi det er ret tyndt, og det irriterer mig at skulle bruge 100 euro på en ny efter kun ét års brug). Tak.
3 beskeder
stéphanie
Hej For en staffi bull terrier på 17 kgHvilken størrelse vil du anbefale? Tak
1 beskeder
christelle
Hej, jeg har en argentinsk dogo på 46 kg og en hund på 16 kg. Jeg tog en størrelse M, og begge er glade. For hunden på 16 kg er størrelse M meget stor, men det afhænger alt sammen af, om din hund kan lide at krølle sig sammen eller strække sig helt ud for at sove.
1 beskeder
christopher
Jeg har en staffi, der vejer 20 kg, og jeg anbefaler, at du tager den i størrelse L.
1 beskeder
thierry
Grå og komfortabel
3 beskeder
isabelle
Det er grå meget behagelig og helt aftagelig min golden retriever elsker det
1 beskeder
sylvie
Hvilken farve er kurven? Den er angivet som grå på hjemmesiden, men den ser beige ud. Kan I fortælle mig, om jeg skal stole på grå eller beige? Tak for jeres svar
1 beskeder
estelle
Hej, det er godt nok gråt
1 beskeder
tim
Der er ingen tvivl; den, jeg har modtaget, er grå. Og, kurven er af god kvalitet.