Spørgsmål, produktdiskussioner PRO PLAN Large Athletic Puppy Sensitive Digestion lam til hund
7 svar
2 beskeder
rudy
Hej, er disse kroketter egnede til en 2 måneder gammel amerikansk bully? Venlig hilsen
1 beskeder
aurélie
Hej, jeg har en hvalp, der er 10 måneder gammel og vejer 36 kg, det er en golden retriever, anbefaler du dette produkt?
1 beskeder
ambrine
Hej, efter min beskedne mening, som serien angiver "Large athletic puppy", så det er nok for hunde, som er atletiske, når de er voksne: hyrdehunde, arbejdshunde... (jeg tænker på Malinois, beauceron, doberman, cane corso...) Jeg er ikke professionel, så det er bare mit gæt som forbruger. Jeg kender ikke Golden retriever så godt, så det er op til dig at afgøre, om det er en hund, der kaldes "Atletisk".

1 beskeder
manon
Som ambrine sagde, er det måske ikke de rigtige foderpiller, måske kunne det være bedre at blande dem med andre foderpiller.
1 beskeder
gaëlle
Hej, for mig passer "large robust" serien bedre til en golden. Der er også de sensitive.
1 beskeder
sandrine
Ja, helt sikkert. Jeg har Cane Corso, og han elsker dem.
2 beskeder
alexandra
Jeg vil tilføje præcist som svar, at disse foderpiller er rige på fedt for de hunde, der bevæger sig meget, så 36 kg for en golden retriever, jeg tror ikke, den har brug for så meget fedtindhold. Med venlig hilsen.