Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Fresh Meat kylling frisk uden korn til voksne hunde
5 svar

1 beskeder
catherine
Det er afgørende at lave en overgang over mindst 15 dage for at undgå tarmproblemer, før man skifter foder. Mine hunde kan lide dem og har ingen problemer.
2 beskeder
armelle
Min hund, en Stafie, kunne godt lide dem, men desværre kunne hun ikke tåle dem (meget gas) og undertiden opkast. Jeg har skiftet til en anden type foder, stadig Optimus, men "svær fordøjelse", og siden har alt været i orden.
2 beskeder
micheline
Hej, jeg har en Coton de Tulear på 7 måneder, steriliseret, 6,4 kg. Hvilken type tørfoder anbefaler du, og hvilken daglig mængde, da han om aftenen får en hjemmelavet skål på 150 g (50 g proteiner, 40 g grøntsager og 60 g ris/pasta).
1 beskeder
christine
Jeg leder efter lette kroketter til min steriliserede bull terrier, da han skal tabe sig. Han er en hund med god appetit og har altid lyst til at spise, så jeg ønsker kroketter af høj kvalitet, der kan hjælpe ham med at tabe sig, mens han stadig kan spise sig mæt. Mærket er ligegyldigt (fortrinsvis fra Frankrig). TAK
5 beskeder
philippe
det er faktisk kulhydraterne, der får en til at tage på! og den for store mængde, vi giver! Undgå lette kroketter, som ikke er gode kvalitetsmæssigt, i stedet se på dem uden korn... Gode kornfri mærker her: optimus frisk kød eller fisk; Orijen original
1 beskeder
frédéric
hej, jeg har en border collie, der selv regulerer sin mad, jeg bruger mærket optimus, jeg varierer fornøjelserne, men altid uden korn, han er tre og et halvt år gammel, og han er i super form. det var, hvad jeg kunne sige til dig, god dag