Spørgsmål, produktdiskussioner Niche Isidore Zolia pour kat

7 svar
lucille
4 beskeder
lucille
Kan det maskinvaskes og centrifugeres???
Martine
3 beskeder
martine
Hej, det er egentlig designet til det, men jeg kan ikke dele min erfaring, da min kat aldrig har villet bruge det. Jeg gav det til en veninde til hendes killing!
DELPHINE
1 beskeder
delphine
Jeg har allerede vasket det 2 gange, og der har ikke været nogen problemer indtil videre
Emmanuelle
5 beskeder
emmanuelle
Jeg har allerede vasken den i maskinen, og den har ikke rykket sig!
Chloe
1 beskeder
chloe
Ingen anelse, min kat har aldrig ønsket at gå derind. Dens kærlighed til kasser er uovervindelig!
Malika
2 beskeder
malika
Bonjour, min kat elsker det, han sover regelmæssigt indeni! Jeg anbefaler det til katte, der kan lide at gemme sig!
Ombeline
2 beskeder
ombeline
Personligt har jeg aldrig vasket det, da kattens pels bliver hængende på det overflademateriale (lignende uld), og det er umuligt at fjerne. Så jeg havde ikke lyst til at få pels overalt i maskinen
helene
5 beskeder
helene
ja naturligvis kan du vaske det i maskine ved 30°C uden problemer

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre