Spørgsmål, produktdiskussioner Tapis chauffant orthopédique Zolia Warmy Up Luxe

12 svar
Eva
2 beskeder
eva
Kan det placeres i et terrarium? Vil det fungere korrekt?
CATHERINE
1 beskeder
catherine
Hej, nej dette tæppe er ikke egnet til et terrarium... kun til pattedyr i en niche eller et soveområde. Der er andre på hjemmesiden, som er specifikke, ved at taste nøgleordene "varmemåtte terrarium".
Armelle
3 beskeder
armelle
Hej, jeg har købt denne varme måtte med det formål at bruge den i en fødekasse til mine hundehvalpe. Jeg er opdrætter. Normalt placeres andre varmepuder under Vet Bed, som er tæpper, for renhedens skyld. Men i dette tilfælde tror jeg, at måtten aldrig vil kunne varme nok til at blive placeret under et andet tæppe? Kan den vaskes nemt? Eller kan den alligevel placeres under Vet Bed? Jeg tænker, at mit køb måske ikke var godt gennemtænkt, hvis jeg ikke placerer den under Vet Bed, som er der for renligheden...
LVMR
1 beskeder
lvmr
Hello. Jeg har købt 4 af dem. De passer meget godt under vetbed'erne... De er indstillet til 40 grader. Mellem madrasserne og vetbed'erne har jeg 28/30 grader.
patricia
2 beskeder
patricia
Jeg er også opdrætter af Chartreux, der er intet uforeneligt oven på eller under Vetbed, jeg har tjekket temperaturen, den er god. Vetbed er der for renlighedens skyld, men det forhindrer ikke, at det på et tidspunkt kan blive snavset. Betrækket på tæppet kan vaskes og tørrer hurtigt.
ALAIN
1 beskeder
alain
Hej, jeg har trukket et kabel med en kappe under jorden for at forsyne en af kattene i haven med en niche kun til det (isoleret elektrisk boks, udover taget et beskyttende sejl) ... Min kone var ikke helt enig og yderligere overrasket over mig, der aldrig laver noget håndværk... Jeg har også sat en temperatursensor for at overvåge temperaturen i nichen. Heldigvis for mig er tæppet faktisk effektivt, og jeg har personligt ikke lagt noget på det. Rengøringen er nem med det aftagelige betræk. Jeg må indrømme, at det heller ikke var særlig beskidt. Jeg har et andet elektrisk tæppe i min garage, dette uden yderligere beskyttelse ... Så samme svar fra andre personer. Kat så det opvarmede tæppe er fedt.
Corinne
15 beskeder
corinne
Hej, kan jeg bruge dette tæppe i en niche placeret udendørs men under ly? Er det muligt at placere det under min kats pude? Tak.
hervé
1 beskeder
hervé
Hej, jeg bruger det både til mine katte og hunde. For hundene fjerner jeg dog betrækket.
patricia
2 beskeder
patricia
Godaften Hr. du kan uden bekymring placere denne varme måtte i en udendørs niche, men vær opmærksom på, at din elektriske tilslutning ikke bliver udsat for vand.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre