Spørgsmål, produktdiskussioner Escalier pour hund Stooly Zolia Orthopedic
9 svar
1 beskeder
myriam
Godt tilpasset størrelsen på min gamle beagle, men indtil videre har hun svært ved at vænne sig til dette nye objekt! Jeg skal motivere hende og starte processen med hende, så hun tør bruge det og genvinde sin yndlingssovesofa, som hun har forladt efter to smertefulde episoder med gigt.
1 beskeder
nathalie
Jeg har 2 bichoner, trapperne er ikke brede nok til min 15-årige bichon, som jeg havde købt til ham. For den anden er det bedre, men jeg synes, at det første trin burde være bredere!
3 beskeder
patricia
Efter min mening er trappen for stejl, trinene for smalle til min dværg pinscher. Jeg vil ikke anbefale det, men hvis nogen er interesseret, sælger jeg det som nyt for 25€.
1 beskeder
cécile
Bonjour Patricia,Si vous êtes toujours en possession de l’escalier et disposée à le vendre je suis intéressée.MerciCécile
2 beskeder
aurelia
Dette trappe er fantastisk til min yorkshire, hun bruger den hele tiden, virkelig god, men store hunde må ikke være for tunge alligevel!
1 beskeder
vanessa
Hvad er vægten af den største hund?
9 beskeder
alexia
Ingen idé, men mine hunde på 16 og 14 kilo har det godt derpå.
1 beskeder
fanny
Den maksimale vægt er 30 kg
1 beskeder
reine
For min del, 30 kg. Pas på store hunde, trinene er ikke brede nok. Jeg har en dalmatiner, hun er bange for trinene, fordi der ikke er plads nok til hende. Desuden bør du placere skridsikkert underlag på trappen, fordi det glider på linoleum, fliser... meget let trappe til stor hund
1 beskeder
sylvie
Mine to bulldogs på 18 og 15 kg går op! Men jeg synes, at trinene er for smalle til store hunde