Spørgsmål, produktdiskussioner Opvarmer til akvarier Fluval serie E
7 svar
3 beskeder
pierre
Jeg har E300W. Er det derfor en funktionsfejl? Tak.
3 beskeder
pierre
Hej, jeg har også en Osaka 260, og min Fluval varmer stiger ikke til over 27 grader...selvom varmen er på fuld styrke. Jeg har discus-fisk, og temperaturen skal være mindst 29 grader. Er min varmer defekt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, hvilken model har du præcis? For i princippet er temperaturen for disse opvarmere beregnet til at stige til 34 grader. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
vincent
Hej, jeg har købt en Osaka 260 samt en Fluval E300 varmelegeme, og det har været i vand i en uge, men temperaturen overstiger ikke 25 grader, er det normalt??? Selvom det er sat til 27,5 grader... det er helt nedsænket og ved siden af reflux i rummet er det 20/21 om dagen og 18 om natten, og intet ændrer sig. Hvad skal jeg gøre for at opnå den rigtige temperatur? Tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Prøv at skrue op for temperaturen lidt mere.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet
1 beskeder
julien
Hej, jeg vil gerne vide, om det er kompatibelt med et saltvandsakvarium? På forhånd tak. Med venlig hilsen, Julien
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det bør normalt være kompatibelt, men sørg for at vælge den rigtige størrelse til dit akvarium.Venlig hilsen,Zoomalia teamet