Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Fresh Fish med frisk fisk uden korn til voksen hund
18 svar
4 beskeder
adeline
Hej, for min hund på 30 kg står der 510 g per dag, men det virker som meget, ikke? Da der på andre websider står cirka 250 g… Hvad er den rette portion? Tak.
1 beskeder
pascale
Mine hunde har altid haft retten til fyldte skåle. Ingen af de seks har nogensinde haft vægtproblemer eller fedme. Min seneste, en Berner sennenhund på 5 måneder, er med denne "åbne bar" præcist inden for vægtkurvens retningslinjer for Berners. Den eneste gang jeg forsøgte at overholde målte portioner, blev jeg irettesat af min dyrlæge: "- Din hvalp er mager!" og han beordrede sin assistent til at give ham foderpiller. Jeg manglede erfaring...
4 beskeder
isabelle
It's up to you to decide for your dog, but the portion you are giving seems low for a 30-kilogram dog. Ask your vet.
4 beskeder
adeline
Min hund er 9 år gammel og steriliseret, hun har en tendens til at tage let på i vægt. Jeg har altid fulgt portionerne angivet på foderpakkerne, men jeg har aldrig skullet give mere end 500 g foder, hvilket leder mig til mit spørgsmål...
1 beskeder
cedric
Til min malinois hund på 25 kg spiser hun to bægre på 25 cl om dagen, hvilket tilsvarer 340 g
4 beskeder
adeline
Okay tak, på tabellen i sektionen inaktiv 340g er til en hund på 20 kg, så jeg tror, at de angivne portioner er for store... Jeg vil undersøge for at finde den rette portion til min hund
3 beskeder
pascale
Til min 2,5 år gamle Bernersennen Sissy, 500 g pr. dag delt i to portioner med tilsætning af friske grønne bønner og laksens olie
1 beskeder
claude
Hej, jeg har taget Optimus free laks, alt ser ud til at gå godt, men mit spørgsmål er, om det er normalt, at hans afføring er sort, tak for dit svar.
5 beskeder
sylvie
ja min hund har også sorte afføringer med sine laksepiller
4 beskeder
isabelle
Det samme for min hund og derudover forfærdelige flatulens, jeg stoppede efter en uge!
1 beskeder
jennifer
Har du lavet en overgang på 15 dage med deres gamle foder?
4 beskeder
isabelle
Selvfølgelig, for ikke at forstyrre hans mave selvfølgelig
4 beskeder
isabelle
Det er ikke spørgsmålet her om, hvorvidt vi gør det godt eller ej. Det er hundemad, der overhovedet ikke passer til min hund, meget sorte afføringer og frygtelige prutter.
1 beskeder
julie
Hej, jeg vil gerne vide, hvorfor der er Taurin i disse foderpiller? Det er en essentiel aminosyre for katte, men ikke for hunde. Hvad bidrager denne aminosyre med? Tak for dit svar
22 beskeder
mathilde
God aften, jeg har lige fundet dette på internettet: "Taurin er der for at reducere risikoen for hjertelidelser eller blindhedsrisici. Der er derfor ingen risiko for hunde, fordi de allerede er naturligt vant til det, de tilføjer det i maden, fordi de ikke længere spiser råt kød, hvor man finder taurin."
2 beskeder
karine
Er det tilrådeligt for en Spitz? En lille hund...tak!
22 beskeder
mathilde
Ja, disse kroketter anbefales til alle voksne hunde, uanset deres størrelse!