Spørgsmål, produktdiskussioner Chatière 2 positions M–XL Trixie pour grand hund

100% kunder

anbefaler dette produkt

27 svar
perrine
1 beskeder
perrine
Hej, er det muligt at installere en kattelem i en glasdør? Kan min hund nemt vænne sig til kattelemmen, selvom det ikke blev vænnet til det som lille? Tak for dit svar
Alban
1 beskeder
alban
Passer dette produkt til en garageport med en tykkelse på 4,5 cm? Er en ekstra tunnel nødvendig? Hvis ja, kan du venligst give mig referencen? Tak.
Jacques
1 beskeder
jacques
Jeg har placeret det i en plade på 3,8 cm, og der var stadig plads.
FRANCOISE
1 beskeder
francoise
Hej, Vi har monteret den på en 4,5 tyk dør, og det går.
jennifer
1 beskeder
jennifer
Hej Sælger du den metalbagside, der forhindrer indtrængen og vejrforhold? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ikke tilgængeligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Er det muligt at lukke/blokere lemmen, hvis man for eksempel ikke ønsker, at hunden skal kunne komme ud om natten
Elodie
2 beskeder
elodie
Hej, denne lem vil blive brugt af min hund og min kat. Vil min kat være i stand til at skubbe lemmen, eller vil den have svært ved det, da den er stor?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Katten vil sandsynligvis kunne skubbe lemmen: en læringsfase kan være nødvendig, for eksempel ved at lade lemmen stå lidt åben, så katten og hunden lærer at skubbe lemmen for at komme igennem. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
marie
1 beskeder
marie
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal tage til en staffie? M-XL eller S-M

Hvad er referencen for at udvide M-XL-modellen?

Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse M/XL til din staffie. For at udvide kattelemmen anbefaler vi følgende reference: https://www.zoomalia.com/animalerie/tunnel-pour-chatiere-p-13602.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Mélanie
1 beskeder
mélanie
Hej, jeg vil gerne vide, om produktet beskytter godt mod dårligt vejr? Og hvornår vil produktet være tilgængeligt? Venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne storformat-kattelem vil blive genopfyldt i løbet af de næste par dage. Den beskytter ordentligt mod vejrforholdene, samtidig med at den er lydløs. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
jean-françois
1 beskeder
jean-françois
Er det muligt at installere det på en dobbeltvinduet og er det velegnet til en Cane Corso og katte? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne lem vil ikke være egnet til en cane corso. Den passer ikke til termoruder. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
catherine
1 beskeder
catherine
Jeg er ked af, men jeg kunne ikke finde specifik information om tunnel referencen for 29360 chatiere eller hvis den findes i grå inden for de tilgængelige filer. Det er måske bedst at tjekke direkte med leverandøren eller producenten af chatiere for nøjagtige detaljer og tilgængelighed i forskellige farver.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du får brug for følgende tunnel: https://www.zoomalia.com/animalerie/tunnel-pour-chatiere-p-13602.html Denne kattelem og tunnel vil være i hvid farve. Med venlig hilsen Holdet Zoomalia
Benjamin
1 beskeder
benjamin
Hej,Kan vi få monteringsvejledningen inden købet?Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke sende dig samlevejledningen før køb. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Helene
1 beskeder
helene
Er det muligt at købe døren som en reservedel til hundelemmen M-XL Trixie?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre sælges denne del ikke som en løs del. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Christine
1 beskeder
christine
Hej, jeg overvejer at købe en kattelem til min australske hyrde. Jeg vil installere den på min sektionsopdelte garageport, som er 4 cm tyk. Jeg har forstået, at der findes tunneludvidelser, der kan tilføjes?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du finder tunnelen svarende til denne katteklap nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/tunnel-pour-chatiere-p-13602.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre