Spørgsmål, produktdiskussioner Bâton d'olivier DAILYS

28 svar
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
Hej, vil du anbefale denne oliventræsgren til en 8-måneders gammel samojed? Hvis ja, hvilken størrelse anbefales venligst? ☺️
Héloïse
1 beskeder
héloïse
Hej, jeg tror, at en størrelse M kunne passe til en 8 måneder gammel Samoyed. Til vores Berner Sennenhund og vores Hovawart på 3 år har vi størrelse L. God dag
Franck
2 beskeder
franck
Hej, til min hund, som er en krydsning med en tekel, har jeg taget størrelse S.
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
@Héloïse Okay, tak for din tilbagemelding!
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
@Franck Tak for din tilbagemelding, jeg vil kigge nærmere på M til min hund så!
martine
3 beskeder
martine
ikke .... mine rørte dem ikke engang, jeg gav dem væk, og hundene rørte dem heller ikke ....
Thomas
8 beskeder
thomas
Undgå hjortegevir og oliventræsgrene til hvalpe. Det kan skade tænderne.
Célia
1 beskeder
célia
Hej,Det er måske lidt sent, men jeg har også en 9 måneder gammel samojedhvalp, og jeg har taget en størrelse M, som passer perfekt!
Christelle
1 beskeder
christelle
Hej, Jeg har en Golden Retriever hvalp på 2 måneder, kan jeg give den noget at tygge på, da den bider meget?
EGLANTINE
1 beskeder
eglantine
Hej, jeg har også en golden retriever på 2 måneder. Jeg havde taget en medium, men den var lidt stor. En small blev anbefalet, og det er perfekt. Medium er stadig lidt for tung.
Arnaud
1 beskeder
arnaud
Helt sikkert, det vil være meget nyttigt for din hvalp
David
1 beskeder
david
Hej, min labrador er 11 måneder nu, og han er skiftet til M, men i dit tilfælde ser S ud til at være passende. Under alle omstændigheder er produktet godt, holdbart og slidstærkt.
martine
3 beskeder
martine
hej, jeg tror, ​​at dette oliventræ er lavet til hunde eller hvalpe, der tygger... det kan gives for at undgå skader på stolpefødder osv.... for mit eget vedkommende har jeg købt disse træstykker til mine hunde, der ikke er destruktive, for at beskæftige dem, men de var ikke interesserede...
NELLY
2 beskeder
nelly
For en Golden Retriever vil størrelse M være bedre egnet. Hvalpen vokser hurtigt, og den lille størrelse vil hurtigt blive for lille. Jeg har en Belgisk Hyrdehund (Groenendael) på 4 måneder. Jeg har valgt en størrelse L. Han elsker denne type pinde. Selvom han har lidt problemer med at flytte denne store model, har han en god tid med at tygge på den i timevis. Et godt øjeblik af afslapning for hunden, og det skåner møblerne :)
martine
3 beskeder
martine
For Christelle ... jeg vil give størrelsen ovenfor
Isabelle
2 beskeder
isabelle
Hej, Min hund er vant til at tygge på oliventræ og han elsker det. Jeg har altid købt dette træ i butikken, og her, med hensyn til størrelsen, er jeg i tvivl mellem M og L. Det skal siges, at det tilsyneladende kan variere meget med den samme type pind. Min hund er en 24 kg kreol. Hvad skal jeg vælge?
Maha
7 beskeder
maha
Hej,Jeg tog M til mine hunde på 6 og 7 kg, og det var alt for stort. Så nu leger vores labrador på 27 kg med det. Derfor tror jeg, at M burde være den rigtige størrelse.Med venlig hilsen
Franck
1 beskeder
franck
Det afhænger især af, hvad han kan lide. L er virkelig meget tyk. Min kontinentale bulldog elsker M, men mister interessen for L, da den er for stor og svær at holde for at gnave. Hvis din hund kan lide at ligge med stokken mellem poterne for at gnave, ser M ud til at være mere passende.
Isabelle
2 beskeder
isabelle
Mange tak for dine svar. Så jeg vil prøve M... og hvis den er lidt lille, tager jeg L næste gang!
laurelyne
1 beskeder
laurelyne
Hej, jeg har en hyrde på 28 kilo. Jeg tog størrelse L, og den er lidt stor. Så jeg anbefaler størrelse M
Véronique
1 beskeder
véronique
Min hund, en lille krydsning, har hjerteproblemer og er derfor på en saltfri diæt. Kan jeg give ham disse olivenstænger? Tak for jeres svar!
Maha
7 beskeder
maha
Ja, der er ingen grund, det er bare et stykke træ
Delphine
2 beskeder
delphine
Hvilken størrelse skal man vælge til en cocker på 7 måneder??Tak
Ashley
3 beskeder
ashley
Hej, for en cocker vil en størrelse M være mere passende
Loubna
3 beskeder
loubna
For min krydsning border x pointer på 20kg er størrelse M mere end tilstrækkelig, hans mixede husky-kæreste på næsten 30kg kan også lege med uden risiko. Hvis det drejer sig om en engelsk cocker og ikke en amerikansk, ville jeg have tendens til at tro, at størrelse S er bedre.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre