Spørgsmål, produktdiskussioner Sacs ramasse crottes Trixie Dog Pick Up

96% kunder

anbefaler dette produkt

14 svar
Audrey
29 beskeder
audrey
God aften, jeg fandt ud af, at jeg lavede en fejl i min bestilling, som endnu ikke er bekræftet. Jeg vil gerne fjerne posen til hundelorte til 6,59 for at erstatte den med de samme til 1,99 og tage 3, hvilket bliver 5,97 og 1 SANABELLE Hairball Snack til 0,59 i en pose, hvilket næsten svarer til samme pris for flere produkter. Tak på forhånd. I alt 5,97 + 0,59 = 6,56
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Audrey, Du kan lave din reklamation på vores hjemmeside i fanen ordreændring. Med venlig hilsen Hélène fra Zoomalia
Audrey
29 beskeder
audrey
Men jeg kan ikke klare det, det er ordre nr. JA2324757170
Audrey
29 beskeder
audrey
Det er ligegyldigt, jeg vil snart finde ud af det
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Audrey, Jeg er virkelig ked af det, men din ordre blev afsendt den 24.01.
Sandra
1 beskeder
sandra
hej er Dog PICK UP poser kompatible med dispenseren 57636Distributeur de sacs BON TON pops sort tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, de er kompatible. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Véronique
2 beskeder
véronique
Hej, er "29521Dog PICK UP Sac ramasse crottes p. 2331,22841, 2295, 4 rouleaux de 20, noir" passende dimensioner for en lille Yorkshire Terrier? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse affaldsposer til hunde vil være helt passende til din Yorkshire terriers ekskrementer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
ANNIE
5 beskeder
annie
Kan vi kende til størrelsen på jeres tasker
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Vi har desværre ikke størrelsen på disse poser. Ikke desto mindre er de store nok til at indeholde afføringen fra din hund. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Dominique
16 beskeder
dominique
Det ville dog være det mindste at kende størrelsen for at vide, om de passer til en chihuahua eller en schæferhund! Spørg din leverandør!
laurence
3 beskeder
laurence
Længde 30Bredde 21Her er

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre