Spørgsmål, produktdiskussioner Kort sikkerhedssele til bil
9 svar
1 beskeder
christine
Hej, jeg er meget interesseret i dit produkt. Kan du fortælle mig, hvilken størrelse jeg skal vælge til en cocker, der vejer 10 kg. Tak for dit svar.
3 beskeder
aurelie
HejHvilken størrelse skal man tage til en labradorTak
1 beskeder
aurelie
Jeg har købt dette til min schæferhund, og det passer mig helt fint. I starten tænkte jeg, at det var for småt, men det er det faktisk slet ikke. Hun kan både sidde og ligge.
4 beskeder
dagmar
Hello, I suggest you take size 45-è (cm in length). That's the size I took for my C
4 beskeder
dagmar
Hej, jeg foreslår, at du tager størrelsen 45-75 cm i længden. Det var den størrelse, jeg tog til min Cane Corso, som dengang havde størrelsen og kropsbygningen som en Labrador. Han kunne sidde og ligge komfortabelt og sikkert. Meget god kvalitet; den er som ny, men desværre vejer hunden nu 78 kg ... jeg var nødt til at købe en anden!!
1 beskeder
melissa
Bonjour,Jeg vil gerne vide om denne snor godt kan klippes i en bil af modellen Peugeot eller Opel?Og om den kan fastgøres til min hvalps sele eller om det er nødvendigt at købe en speciel?På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen kontraindikationer for køretøjer af mærkerne Peugeot eller Opel. Hvis din hvalps sele har en metalring til at fastgøre karabinhagen på den korte snor, burde det være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
amandine
super produkt og meget praktisk :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi er glade for, at du kan lide det! Med venlig hilsen, Zoomalia teamet