Spørgsmål, produktdiskussioner Barriere pour hund extensible structure bois et métal H50cm
13 svar
1 beskeder
alexandra
Hej, Jeg kan ikke rigtig forstå ud fra billedet. Jeg har 2 spørgsmål, hvis I vil oplyse mig. 1/ hvordan fungerer åbningen for et menneske? Jeg kan ikke rigtig se, om der skal skydes, aktiveres en lås eller noget andet. 2/ er det egnet til at blokere adgang til et rum med meget trafik (køkken). Er det besværligt for mennesker at aktivere systemet ved hver passage? Tak for jeres oplysninger Alex
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne barriere åbnes og justeres ved at glide. Den er ikke fastgjort, i modsætning til de fleste barrierer, og vil derfor være mere egnet til små hunde. Dens funktion er primært afskrækkende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
katelyn
Hej, jeg har en meget adræt Jack Russell på 1 år, vil denne barriere være tilstrækkelig? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne barriere måler kun 50 cm i højden, hvilket vil være utilstrækkeligt til din Jack Russel. Vi anbefaler, at du vælger en barriere med en større højde, der kan fastgøres.https://www.zoomalia.com/animalerie/barriere-pour-chiens-p-14022.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sarah
Hej,Er denne barriere egnet til en chihuahua på 3,5 kg?Tak.Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne barriere vil være egnet til din chihuahua. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
aline
Hej, Da min trappe ikke er særlig bred, passer fødderne på barrieren ikke på et trin; kan de orienteres anderledes? Hvis ja, er stabiliteten af barrieren den samme? Tak. Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Dette produkt orienterer sig ikke anderledes af stabilitetshensyn. Vi fraråder brugen af dette produkt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
virginie
Hej, vil denne barriere være stærk nok til at forhindre en bulldog hvalp i at forlade et rum eller gå op ad trappen? Tak. Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Artiklen er egnet til hvalpe og små hunde. Vi anbefaler ikke at overstige 108 cm i maksimal bredde for at sikre stabilitet. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
sylvie
Hej Zoomalia-team, svarer denne barriere til en chihuahua på 1 kg?Med venlig hilsen
1 beskeder
anne-sophie
Hello, is this barrier movable? is it stable? would it be suitable for a dwarf rabbit (bar width, height...)?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne barriere vil ikke være egnet til en dværgkanin. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet