Spørgsmål, produktdiskussioner Aspirateur à piles Multi Marina

80% kunder

anbefaler dette produkt

25 svar
Ea Puk
1 beskeder
ea puk
Hej, Kan jeg bruge Multi Marina batteristøvsugeren i et 20 L akvarium?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er helt muligt at bruge denne batteridrevne støvsuger i dit 20L akvarium. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Købt i november 2016, i dag fungerer det ikke længere. Hvad med jeres produkters garanti?
cecile
1 beskeder
cecile
kan denne støvsuger bruges til at tømme akvariet? eller til at overføre vand fra en beholder til en anden?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, du kan bruge den til at skifte vandet i dit akvarium. Den vil suge vandet ud af dit akvarium og lede det over i den beholder, du vælger. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
nathalie
5 beskeder
nathalie
Hej, jeg har brugt støvsugeren, som egentlig fungerer okay, men siden da har jeg oplevet mange dødsfald i mit akvarium - nu er det oppe på 10 siden lørdag. Kan du hjælpe mig med at finde ud af hvorfor?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, A priori, at rengøre bundlaget i akvariet med en støvsuger fører ikke til fiskens død; flere faktorer skal undersøges for at bestemme årsagen til tabet af dine fisk. Desværre er vi ikke i stand til at give dig et svar på dette emne. Vi anbefaler, at du kontrollerer vandkvaliteten og tester niveauerne af nitrater, fosfater, ammonium. Er filteret vedligeholdt, og er filtermaterialerne rengjort og skiftet? Har du foretaget en delvis eller fuldstændig vandskift? Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
nathalie
5 beskeder
nathalie
Hej, Bliver det leveret med slangen, eller skal man købe den?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke leveret nogen slange, den skal købes: Ø12mm. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Laura
2 beskeder
laura
Hej, Er denne støvsuger egnet til brug på Loire-sand, eller kræves der større grus?
nathalie
5 beskeder
nathalie
Hej Jeg har et akvarium på 120 liter. Er denne støvsuger egnet til mit akvarium?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne støvsuger vil være egnet til dit akvarium, hvis højden ikke overstiger 45 cm.. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, jeg har en Marina 360 med en combattant. Hvor ofte skal grusene rengøres? Og er denne støvsuger passende? Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Gruset skal rengøres med mini-vaseklokken. Rengøring af grus hver 15. dag.
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia
Chloé
10 beskeder
chloé
Hej, er denne slange kompatibel? https://www.zoomalia.com/animalerie/tuyau-gris-transparent-2-5m-anti-algues-p-6364.html På forhånd tak, Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler dig den 12/16. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Anissa
2 beskeder
anissa
Er det bedre at bruge dette produkt eller et sifonkit til ordentlig vedligeholdelse?
Christelle
3 beskeder
christelle
er denne støvsuger ikke leveret med slangen??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er rigtigt, du skal købe slangen udover støvsugeren. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
frederic
1 beskeder
frederic
Hej, til en nybegynder er det rør i 9/12 eller 12/16. Venlig hilsen
gloriane
83 beskeder
gloriane
goddag, hvilket batteri skal bruges?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette apparat fungerer med to C 1,5V batterier. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre