Spørgsmål, produktdiskussioner Imperméable Tarbes
23 svar
4 beskeder
corinne
Har den elastikker bagpå til at indsætte benene? Jeg leder efter uden. Med venlig hilsen
1 beskeder
pascale
Hello, Intet elastik bagpå, kejserinden er stabil og kræver ikke elastik. Dog er omgangen en elastik, men den kan ikke justeres. En kunde.
4 beskeder
corinne
Hej, har den elastikker bagpå til at passe gennem benene? Jeg leder efter en uden.
Venlig hilsen
Venlig hilsen
1 beskeder
isabelle
Hej, Kan vi sætte en sele under denne regnfrakke, venligst? Har den en åbning på toppen? Tak
1 beskeder
jany
Jil er meget godt og jeg sætter selen udenpå regnfrakken, som er meget dækkende
1 beskeder
gerard
Hej, Nej, der er ingen åbning.
1 beskeder
aurélia
Nej, der er ikke noget hul, vi var nødt til at skære ryggen for at få selen igennem. (og vores malteser synes ikke, regnfrakken er meget behagelig, sandsynligvis for stiv)

4 beskeder
laurence
Hej, jeg har købt denne model i størrelse L til min galga, men den er lidt kort. Tror du, at du vil tilbyde den i en større størrelse (70-75 cm)?
Venlig hilsen
Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne regnfrakke findes ikke i en større størrelse. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

12 beskeder
camille
Hej, jeg er meget interesseret i at købe denne jakke, men jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg skal tage til min labrador, der vejer 35 kilo.
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Vi anbefaler at måle din hunds ryg længde og sammenligne den med det mål, der er angivet på produktarket. Hvis du er i tvivl, bedes du oplyse din hunds livvidde og længde fra hals til hale.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Vi anbefaler at måle din hunds ryg længde og sammenligne den med det mål, der er angivet på produktarket. Hvis du er i tvivl, bedes du oplyse din hunds livvidde og længde fra hals til hale.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
sandy
Hej, jeg har en Shetland, og jeg vil gerne vide, hvilken længde jeg skal tage, da jeg har målt den, og den måler fra toppen af nakken til bunden af halen ca. 58 cm, fordi den bevæger sig meget tak

1 beskeder
elisabeth
Hej, Vores Shih-Tzu vejer 7 kg og måler 28 cm i længden. Er størrelse XS den rigtige? Skal jeg vælge en større model? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse XS passer perfekt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia

3 beskeder
isabelle
Hej, jeg har en hund, der er en blanding af labrador og golden, jeg frygter, at den største størrelse er for lille? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne type artikel anbefales primært til små hunde. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
2 beskeder
audrey
Hej, Jeg vil gerne vide, om frakken går under hundens mave. Tak
1 beskeder
emmanuelle
Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal tage til min voksne shih tzu?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse XS skulle passe fint til ham. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
christine
hej hvordan vælger jeg størrelsen min hund er ikke af en bestemt race (mellem puddel og briard) den vejer 12 kg og måler ca. 54 cm fra hals til hale
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen L skulle passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet