Spørgsmål, produktdiskussioner Udvidelig transporttaske til kat og lille hund Zolia Delorean

11 svar
Kassandre
1 beskeder
kassandre
Hej, når tasken er foldet ud, er den modstandsdygtig over for en kats klør? Er den bikube-agtige del lavet af et stof som myggenet? Tak på forhånd
Emelyne
2 beskeder
emelyne
Min kat kradser på det, og jeg forhindrer ham i det, da det naturligvis skader stoffet af typen "myggenet", men det forbliver ret modstandsdygtigt.
Emelyne
2 beskeder
emelyne
Stoffer er betydeligt tykkere end et myggenet
Patricia
1 beskeder
patricia
Min meget bange kat lykkedes at komme ud ved at rive nettet i stykker med sine tænder
myriam
1 beskeder
myriam
Ja, myggenet. En stresset eller energisk kat klarer det ikke længe, ​​så vælg en solid transportkasse ;-), intet foldbart vil holde, og tasker med gennemsigtige plastikdele er ikke tilstrækkeligt ventilerede.
Denise
1 beskeder
denise
Hej, ja, tasken er modstandsdygtig over for katteklør, myggenettet er lavet af plastik, og kløerne beskadiger det ikke. Min kat elsker at rejse i denne taske, han laver ikke længere en scene for at komme ind i den, som han gjorde med en hård skal. Når den er foldet ud på begge sider, har han rigelig plads til at sove. Jeg har endda testet at lade ham komme ind og ud under en bilrejse, og efter at være kommet ud af tasken for at se bilen, gik han ind i den igen helt af sig selv og afsluttede rejsen i tasken, som havde det øverste vindue åbent. Jeg forestiller mig, at det er en beroligende taske for en kat.
Fanny
2 beskeder
fanny
Hej, er denne taske egnet til en kanin, der bider i alt, er den robust nok? Tak. Fanny
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
PVC og stoffer, jeg ville ikke vove mig derind.
Clara
1 beskeder
clara
Vores to et halvt år gamle kanin har lavet et stort hul med sine tænder i fordøren ved første brug...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre