Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS HFG Jelly - 100% Naturlige Portionsposer i gelé 85g til Kat & Killinger - 6 opskrifter at vælge imellem
10 svar
2 beskeder
charlyne
Hej, nogle gange spiser min killing ikke hele dåsen. Hvad er opbevaringsanbefalingerne i dette tilfælde? Skal det opbevares tørt eller i køleskabet? Tak
1 beskeder
aedan
I køleskabet ikke mere end et par dage, og lad den ikke stå og tørre ud hele dagen, hvis den ikke spises, ellers kan den blive mindre appetitlig for katten.
8 beskeder
pascale
DESVÆRRE, DER ER IKKE ANGIVET OM GÉLIFIANTERNE SOM AGAR AGAR (E406), GOMME DE CAROUBE (E410), GOMME DE CASSIA (E427), CARRAGHÉNANE (E407) OG GOMME DE GUAR (E412) ER TILSTEDE PÅ ÆSKEDEKSLET IFØLGE DET TILGÆNGELIGE INDHOLD. JEG KAN IKKE KONKLUDERE MERE FRA DE OPLYSTE FILER. VENLIGST KONTROLLER SELV PRODUKTETS ETIKET FOR DETALJER TITNIMT.
3 beskeder
anna-malika
Hej, jeg har boksen foran mig og kan bekræfte tilstedeværelsen af E410, E407 og E412.
1 beskeder
agnès
Jeg har købt varianten Tun 42% og Makrel 4%.
3 beskeder
anna-malika
Jeg foretrækker at tage den samme mærke gryderet til min kat i stedet for min egen. Sammensætningen er top, meget godt forhold mellem protein, fugtighed og kvalitet/pris. Min kat er kræsen, har prøvet i gelé Kylling skinke ost og kunne ikke lide det, hvilket styrkede min beslutning om at fortsætte med at prøve denne
1 beskeder
fabienne
Hej, er dette produkt en fuldfoder eller et tillskudsfoder? Med venlig hilsen Fabienne
6 beskeder
veronique
Hej, jeg tror, det skal gives som supplement til tørfoder, for en sund kat. For en syg eller rekonvalescent kat, der nægter næsten alt, hvad man tilbyder, kan man give kun dette.
3 beskeder
daniele
Der er mennesker, der kun fodrer deres katte med vådfoder, disse dåser er særligt gode uden tilsætningsstoffer, jeg anbefaler dem stærkt, personligt er jeg lidt vendt tilbage fra tørfoder, ja nemt, billigt, men ikke så godt for missekatten
2 beskeder
rolande
Denne mad er velsmagende for en kat, desuden lugter dåserne ikke dårligt i skraldespanden, i modsætning til nogle mærker.

2 beskeder
anne
Hej. Fra min side gav jeg det til min kat, der lider af IRC og ikke længere vil have tørfoder. Fra min side blev hun hurtigt træt af det, ligesom de to andre. Nogle stykker var for store eller for lette at splintre. Man skal tage hensyn til kattens kæbe.