Spørgsmål, produktdiskussioner Bottes de beskyttelse til hund Walker Active (Par 2)
18 svar
1 beskeder
kevin
Hej, Jeg har sørget for at bruge størrelsesguiden til at vælge den rette størrelse til min hund, men vil det være muligt at bytte eller få pengene tilbage, hvis de ikke passer? (da jeg har brugt omkring 30 euro på alle fire poter) På forhånd tak!
1 beskeder
sandrine
Hej, hvilken størrelse til en schnauzer på 26 kg, L eller M, jeg er i tvivl. På forhånd tak. Vh
1 beskeder
rachel
Hej, til Walker Active beskyttelsesstøvler fra mærket Trixie, hvilken størrelse anbefaler du for en bull terrier på 25-27 kg? Tak
1 beskeder
chantal
Hej, hvilken størrelse til en cairn terrier på 13 kg? Hvoromrking på bagbenene? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S-M vil være bedst egnet til din hund. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
julie
Hej, Hvilken størrelse skal en voksen bokser på 34 kg have? L eller XL? Kan de sættes på bagbenene? Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse støvler kan bruges både på de forreste og de bagerste poter. For at vælge den mest passende størrelse anbefaler vi, at du henviser til brugsanvisningen, der er vedhæftet til produktsiden. En tabel giver dig den tilsvarende måling. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
vincent
Er disse støvler vandtætte?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De er ikke vandtætte. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
florence
Hej,Jeg vil gerne anskaffe nogle beskyttelsesstøvler, da min Labrador har svært ved at gå op af fliserne. Problemet er, at jeg skal bruge 4 støvler, og jeg bemærker, at I kun sælger dem til forpoterne. Hvor kan jeg finde skridsikre støvler til bagpoterne? Tak for dit svar.Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Bootsene er ikke kun til forben.Du kan erhverve to par, der er ingen forskel mellem for og bag.Med venlig hilsen,Zoomalias team.

6 beskeder
valerie
hej, hvad baserer man sig på for at definere den rette størrelse???
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det skal omtrentlige ud fra størrelsen af din hund. Da stoffet er let elastisk, er den præcise størrelse ikke nødvendig. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet