Spørgsmål, produktdiskussioner Indendørs blød Basic til hund

23 svar
Leslie
1 beskeder
leslie
Hvilken størrelse fleksibel niche anbefaler du til en Breton Epagneul? Tak
Sonia
2 beskeder
sonia
Hej, Jeg ville gerne vide, hvornår I får lager til størrelse 3?! Tak for jeres svar.
Clarisse
1 beskeder
clarisse
Hej, er buret stift eller meget fleksibelt? For jeg vil ikke have, at min hund kan vælte det
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej frue, nichen er lavet af fleksibelt lærred med stive buer. Den forbliver dermed relativt let på trods af alt. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Karim
3 beskeder
karim
Er hundehuset vandtæt?
Natacha
1 beskeder
natacha
Hvilken størrelse skal man vælge til en schæferhund? Tak
Christelle
2 beskeder
christelle
God aften. Kan I fortælle mig de 2 modeller, som jeg skal tage til en jack russel og en malinois? Tak
MIKE
1 beskeder
mike
Hej, jeg har en maltesisk hund, og den vejer omkring 5 kg. Tror du, at en 50/50 vil være stor nok? Vi vil også gerne bruge den som kurv indendørs og lægge en pude indeni. Hvilken pude vil du anbefale i så fald?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For dit dyrs komfort anbefaler vi størrelse 4 55 × 65 × 80 cm, mørkeblå/beige Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Catherine
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har en breton hvalp, hvilken størrelse anbefaler du? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 3 burde passe. Vi anbefaler dog, at du måler din hund for at kontrollere med dens reelle mål. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
virginie
1 beskeder
virginie
Hej, jeg har en Jack Russell på 6 kg, hvilken størrelse anbefaler du? Og hvilken størrelse til at huse to Jack Russells? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Vi kan tilbyde denne niche: 30764 Rejseniche, 3: 50 × 50 × 60 cm, mørk blå/beige

Tøv ikke med at måle dine hunde for at vælge den passende størrelse.

Med venlig hilsen,

Sandy fra Zoomalia
Pauline
1 beskeder
pauline
Godaften, jeg skal snart have en Parson Russell Terrier hvalp (større end en Jack Russell). Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal vælge? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler mindst størrelse 2. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Valérie
3 beskeder
valérie
Hej, Åbner nichen Ref 30766 også på sidefladen??? (Referencen, der er angivet i beskrivelsen angående denne detalje, svarer ikke til produktets).Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Referencerne var faktisk forkerte, produktbeskrivelsen er blevet opdateret. Der er faktisk ekstra lynlåse på siden for referencerne 30765 og 39766.
Med venlig hilsen,
Christelle fra Zoomalia
celine
1 beskeder
celine
Hej, jeg vil snart modtage en 4 måneder gammel cavalier King Charles. Hvilken stofhundehus skal jeg købe, der også vil være passende, når den bliver voksen? Tak!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det er svært at give gode råd om en hundehus til en hvalp, især når du ønsker at beholde det samme hundehus, når din hund bliver voksen. Vi anbefaler størrelse 2 hundehus, men det kan være lidt stort i starten for din hvalp. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Christine
2 beskeder
christine
I ordenen partners, er det almindeligt at følge rækkefølgen bredde x længde x højde for dimensionerne på 55x65x80 cm. Så i dette tilfælde vil det betyde, at bredden er 55 cm, længden er 65 cm og højden er 80 cm.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre