Spørgsmål, produktdiskussioner Bælte med line til mellemstore og store honden
13 svar

1 beskeder
evelyne
Jeg har 2 hunde, hver omkring 12 kg, som jeg går tur med ved hjælp af rulleliner. Jeg kan også godt lide fotografering, men at tage et foto, mens jeg holder de 2 rulleliner, er umuligt. Derfor er mit spørgsmål, om det er muligt at fastgøre de 2 rulleliner midlertidigt, mens jeg tager nogle billeder? (Med et rigtigt kamera og ikke en mobiltelefon) Tak for dit svar.
1 beskeder
serge
Måske kunne du, med karabinen, fastgøre de to oprullere, men det er ikke sikkert.
1 beskeder
alix
Jeg vil snarere rådgive om at sætte en anden snor i karabinhagen, under forudsætning af, at dine hunde ikke trækker for meget. Medmindre du glider de to udtræksliner i ved at afmontere karabinhagen på den ene side, men det vil slet ikke være behageligt.
1 beskeder
marie-madeleine
Hej, Hvornår vil dette produkt være tilgængeligt igen, og i hvilke farver? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt vil være tilgængeligt igen i løbet af næste uge. Dets farve er rød. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
barbara
Hvad er størrelsen på bæltet?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, The waist strap size is 70-120cm/12cm The leash size is 1.10-1.50m/20mm Best regards, The Zoomalia team
5 beskeder
francoise
Hej, Kan jeg bruge dette produkt med et terræn løbehjul med store hjul? Jeg har en ni måneder gammel Beauceron der allerede vejer 43 kg. Med venlig hilsen F.Dulliand
1 beskeder
laurence
Er det muligt at bestille en anden line til at gå med to hunde på samme tid?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er en karabinhage, hvor du kan fastgøre en anden snor, men vi garanterer ikke din stabilitet ved brug med to hunde samtidig. Venlig hilsen, Zoomalia teamet

2 beskeder
frederic
Er der en halsbånd til en Golden Retriever?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Halskæden følger ikke med. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

2 beskeder
frederic
Hej, jeg er ny her. Jeg har en Golden Retriever, som er 4 og et halvt år gammel, og jeg er begyndt at give hende EUKANUBA OVERWEIGHT foder siden lørdag, hvor hun får 260 gram om dagen. Er det virkelig godt foder? Hun blev opereret i foden i lørdags, fordi hun blev kørt over af en bil.
1 beskeder
sylvie
Hej, min hund vejer 40 kg, er snoren stærk nok til at klare denne vægt? Tak for dit svar.