Spørgsmål, produktdiskussioner Galvaniseret hvalpegård

100% kunder

anbefaler dette produkt

27 svar
Fabien
1 beskeder
fabien
Hej, Tror du, at dette bur passer til en Cane Corso? I betragtning af at den springer og tygger på alt.
Marie
3 beskeder
marie
Er to indhegnede områder sat sammen store nok til en border collie? Tak for dit svar
ISABELLE
1 beskeder
isabelle
hej jeg vil gerne kende mærket, fordi jeg har en gård, der ligner, eller jeg vil gerne tilføje 3 andre ved at udvide den er af mærket savic, så det er kompatibelt mange tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne indhegning er af mærket Trixie. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
vianney
1 beskeder
vianney
Bonjour,
Il est mentionné "assemblage à l'infini", est-il possible d'acheter les éléments séparément pour agrandir ? Ou alors nous sommes obligés d'acheter un 2ème enclos ?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du er forpligtet til at købe en anden park. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Gregory
1 beskeder
gregory
Hej, er det muligt at bruge parken indeni (garagen)? Tak. Med venlig hilsen
aurelien
1 beskeder
aurelien
Hej, kan denne indhegning være egnet til 5 amerikanske staffetur-valpe på 4 måneder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne park kan være for lille til 5 hvalpe, vi kan anbefale at sætte to sammen. Med venlig hilsen, Zoomalia team
Carole
1 beskeder
carole
Bonjour, Denne type af indhegning er altid samlet i en ottekantet form, men er det muligt at samle den i form af et rektangel? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, you can indeed position it in a rectangular shape. Best regards, The Zoomalia team
Valérie
2 beskeder
valérie
Hvorfor fortæller du Jean Louis, at det er for smalt ... kan vi samle 3?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne indhegning er faktisk for lille til en schæferhund, så vi har foreslået at samle flere. Du kan helt sikkert samle 3 indhegninger. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
Audrey
1 beskeder
audrey
god aften, er beslagene solgt og leveret sammen med legepladsen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Parken er fuld, og beslagene sælges sammen med. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
jean louis
1 beskeder
jean louis
Hej, er folden passende til en schæferhund? Vi ses snart.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne indhegning virker lidt smal til en schæferhund. Vi anbefaler i stedet elektriske hegn: https://www.zoomalia.com/animalerie/cloture-electrique-c-549-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
angélique
1 beskeder
angélique
Hej, jeg er meget interesseret i dette produkt til brug både indendørs og udendørs. Hvis jeg forstår det korrekt, kan jeg købe to og samle dem sammen, ikke sandt? (en ville være for lille til mig, men eventuelt tage nogle elementer fra den anden for at udvide den første). Er det nok bare at placere det på jorden uden fastgørelser? Er der en høj risiko for væltning? Mange tak for dine kommende svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er til udendørs brug. Du kan samle to af dem. Det skal plantes i jorden. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
philippe
1 beskeder
philippe
Hej, Er det muligt at overveje, at Trixie sælger separate elementer som andre mærker af denne type indhegning gør? Tak.
LAURENT
1 beskeder
laurent
venligst specificér bredden: 91 eller 61 cm?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, bredden er 61. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre