Spørgsmål, produktdiskussioner
10 svar

24 beskeder
christine
Blød og varm, dette plaid er meget praktisk i koldt vejr.... Bevæger sig ikke ved vask ved 30°.
1 beskeder
martine
Super til sofaen, min kat elsker det, og den kan også vaskes ved 60°, hvis der er et problem.
1 beskeder
christophe
Mine døtre har hver et plaid til deres katte og har lagt det på deres senge. Det er virkelig fantastisk, vores katte elsker det.
2 beskeder
valerie
Kan man bruge dette plaid til at lægge på jorden i mine kaniners park? Tak og god dag.
4 beskeder
karen
Hej Ja, med hensyn til mig bruger jeg det til bunden af min marsvins park.
2 beskeder
valerie
Hej, personligt bruger jeg det til at placere i bunden af min hunds hule. Plaiden er ret tynd, ikke nødvendigvis meget varm. Jeg har ingen kaniner, men måske ville det passe dem at sove i.
3 beskeder
brigitte
God aften, Min hund elsker det, men jeg har dog ikke prøvet det på jorden i min have, men jeg ser ingen kontraindikation! det er et normalt plaid. Hav en god aften
1 beskeder
claudine
Småternet tæppe, ikke tykt, ikke blødt, ikke varmt kort sagt uden interesse! Min kat går aldrig på det. Det vil blive brugt til dens transportboks under bilrejser. Jeg modtog det gratis takket være mine loyalitetspoint, glad for ikke at have købt det.
4 beskeder
chantal
ja uden problem mine katte elsker det
4 beskeder
jean paul
Jeg bruger det til mine katte(3). De sætter pris på det........
1 beskeder
eglantine
Jeg tror det, men vær opmærksom på størrelsen. De er ikke super store for en park, desuden er de ikke lavet til at absorbere ekskrementer.