Spørgsmål, produktdiskussioner Hamac Gnaver ZOLIA
9 svar
1 beskeder
noémie
Hej, tror du, det er muligt at tage dem for gerbiler?
1 beskeder
elisa
Hej til gerbils ja fantastisk
1 beskeder
laura
Kan en hængekøje være egnet til en dværgkanin?

4 beskeder
linda
Hej, nej det vil være for småt til en dværgkanin, min almindelige hamster er ikke tilpas med det, men roborowski er.
1 beskeder
claire
For mig ja det passer, hvis kaninen er lille i størrelse, men alligevel grænsende. Det er stort nok til min store marsvin. Dog bliver det let gnavet.
1 beskeder
johnny
Hej, nej, det er for lille til en kanin, men det passer perfekt til rotter, både babyer og voksne.
3 beskeder
elodie
Hej, kan vi sætte denne hængekøje i et Dinky bur? Buret er 26 cm højt og har en gangbro. Bur tilgængelig på din hjemmeside. Tak.
1 beskeder
baptiste
Hej, Du kan se sorte snore på billedet, de er aftagelige (simple små clips), og ved at fjerne dem vil hængekøjen sidde fint i din bur. Jeg er lidt bekymret for, at det kan blive for langt med disse snore dog
2 beskeder
florence
Efter min mening er produktet absolut ikke egnet. (For stort) Gå efter dobbelte eller enkelt hængekøjer, hvor hjørnet er fastgjort direkte med vedhæftningen.. uden ekstra remme eller bånd.
5 beskeder
christine
Hej, denne hængekøje har været meget god til mine chinchillaer bortset fra én af snorene, der var blevet gnavet i, men det sker, de kan godt lide at være inde i den, dog er dit bur for lille til denne hængekøje. Med venlig hilsen Christine