Spørgsmål, produktdiskussioner

11 svar
Magro
1 beskeder
magro
Rendegøj! Der fulgte ingen monterings- eller brugsanvisning med, og jeg vil ikke anbefale det til hunde over 20 kg. Det virkede i to uger på ham, hvorefter han var ligeglad med biplyde og stød. Elektroderne er ikke solide; han knækkede en ved at rulle sig, så nu er halsbåndet dødt efter kort tid for mit vedkommende. Skuffet.
Sarah
1 beskeder
sarah
Den leveringsdreng kan ikke læse adressen, pakken er sendt tilbage uden at jeg så det, er det normalt?
Cindy
1 beskeder
cindy
Hej, Jeg har haft halsbåndet i mindre end en uge, men jeg er ikke sikker på, om det virker. Kan man høre biplydene, når hunden gør? (Jeg har en Malinois med en kraftig stemme. Jeg har prøvet, som beskrevet i manualen med den medfølgende testlampe, men min stemme udløser det ikke. Jeg har også prøvet med optagede hundebjæf, men heller ikke det fungerede. Hvordan kan jeg være sikker, før jeg foretager en udveksling? På forhånd tak.
Linda
1 beskeder
linda
Hej, jeg har det samme problem som dig. Jeg modtog halskæden torsdag, og den virker ikke. Jeg frygter, at dette produkt ikke er af god kvalitet. Jeg vil ringe til kundeservice på mandag. God weekend
Mathieu
93 beskeder
mathieu
Hej, Bip-lyden er ikke nødvendigvis hørbar, når halsbåndet bæres af din hund. Under testfasen af halsbåndet anbefales det at lave en lyd, der ligner hundens gøen. Bemærk, at den menneskelige stemmefrekvens er forskellig fra hundenes. Hvis det ikke virker, anbefales det at prøve igen. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Gabrielle
1 beskeder
gabrielle
Halsbåndet aktiveres, så snart min anden hund gøer ved siden af, men det fungerer ikke på den anden hund, der bærer det!!!!! efter 3 dage mistede det LED-skærmen.....dårlig kvalitet! at undgå!
patrick
1 beskeder
patrick
Zolia Barking Stop Premium anti-gøe krave - Vibrationer, lyde og elektrostatiske stimulationer
Vanina
2 beskeder
vanina
Hvordan oplader man halsbåndet..?
ANNE-CECILE
2 beskeder
anne-cecile
"Hej, Halskæden oplades med et medfølgende USB-kabel på en USB-telefonoplader eller på en computer."
ANNE-CECILE
2 beskeder
anne-cecile
Under kraven mellem de 2 elektroder er der en lille, blød, rund dækning, der skal løftes, og tilslutningen sker nedenunder.
Edwige
1 beskeder
edwige
Hvad er silikonehætter til?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre