Spørgsmål, produktdiskussioner Pate HILL'S Prescription Diet I/D Low Fat Fordøjelse til voksen hund

6 svar
Laurie
2 beskeder
laurie
Hej, min hund har lige fået placeret en gastrisk sonde, som hun skal have i resten af sit liv. Lige nu får hun flydende genopretningsfoder, men jeg leder efter en vådfoder, der kan passere gennem sondens diameter. Min dyrlæge har anbefalet enten Hill's eller Royal Canin gastro-intestinal på grund af deres kvalitet, men jeg vil gerne vide, om begge kan passere gennem sonden, eller om en er bedre (mere fugtig, uden stykker) end den anden. Tak for dine råd.
Dominique
1 beskeder
dominique
Hej Laurie, Jeg har prøvet begge for min hund, der har pancreatitis, og til sonden synes jeg Royal Canin er mere passende. Den er meget finere end Hill's. Mange gode ting til jer begge.
Valerie
1 beskeder
valerie
Hej, Hills uden stykker er faktisk hård! Royal Canin er blødere og uden stykker. Nu ved jeg ikke, om det passerer gennem en sonde! God fortsættelse til jer
Micheline
1 beskeder
micheline
Hej, HILLS PRESCRIPTION DIET I/D er velegnet til min hund med gastriske problemer. Det er en meget fugtig dåsemad med meget små stykker, der er lette at mose, men hvad med sonden? God dag
genevieve
4 beskeder
genevieve
Hej hill er lidt kompakt vi kan muligvis fugte det for at passere i sonden venlig hilsen
chantal
6 beskeder
chantal
Hej HILL er alt for kompakt og tør ROYAL CANIN LOW FAT
chantal
6 beskeder
chantal
Hej HILL er meget kompakt og tør ROYAL CANIN

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre