Spørgsmål, produktdiskussioner

4 svar
Dominique
12 beskeder
dominique
Min lille hund er 11 år gammel og tilsyneladende stopper det ved 6 år?
Anne Marie
2 beskeder
anne marie
Jeg ville ikke stille spørgsmålet. Hvis hun kan lide det, fortsæt med at give det til hende, det er det, jeg gør med min, som er over 6 år gammel.
Dominique
12 beskeder
dominique
Hun bliver behandlet for hjertet, og vi var ved at miste hende, så jeg er meget forsigtig
Anne Marie
2 beskeder
anne marie
Jeg forstår, i så fald er det bedst at spørge din dyrlæge om råd.
Dominique
12 beskeder
dominique
Vi forbereder maden til hende (kalkun eller kylling med gulerødder, artiskokhjerter, grønne bønner og lidt ris). Vi efterlader også nogle Hills science plan kibble, og af og til giver vi hende en Royal Canin mini pose, som hun elsker, men jeg har lyst til at skifte til Hills paté, men jeg vil beholde de andre

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre