Spørgsmål, produktdiskussioner Bottes de protection pour chien Walker Care

100% kunder

anbefaler dette produkt

44 svar
julie
1 beskeder
julie
Hej, hvilken størrelse for en 8 kg podengo-type hund?
celine
2 beskeder
celine
God aften, hvilken størrelse skal jeg tage til min anatolske hyrdehunde? Hendes poter måler cirka 15/16 cm fra neglene til lige under det bagerste karpale område. Ikke sikker på, hvor jeg skal stoppe.
Mélinda
1 beskeder
mélinda
HejVi skal på ski, er disse tøfler egnede til at gå i sneen?Og hvis ja, hvilken størrelse til en lhassa apso på 10 kg.TakMed venlig hilsen
Lucie
1 beskeder
lucie
Jeg bor i bjergene, perfekt til sneen. Min medium Spitz vejer 11 kg, jeg har taget størrelse S
Anne
1 beskeder
anne
Støvlen sidder godt fast på poten med de to velcroremme. Tilfreds med brugen til at beskytte et sår. De vil være effektive i sneen.
Tonia
1 beskeder
tonia
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en labrador tak?
MARTINE
1 beskeder
martine
DE STØRRE STØRRELSER
gerard
1 beskeder
gerard
Hej! For skostørrelse, tag str. L. Jeg har en golden retriever, og disse sko passer ham meget godt. Venlig hilsen :gegebr41
Corinne-Maria
1 beskeder
corinne-maria
Hej, er det muligt at bytte dem til mindre af en anden model? Min hund flyder i dem og snubler på den rektangulære front... Jeg har lige modtaget dem. På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte vores kundeservice direkte via din ordresporing angående udvekslings- og tilbagebetalingsmuligheder. Du kan også ringe til vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). Med venlig hilsen, Zoomalia team
elodie
2 beskeder
elodie
God aften,
Min loulou vejer omkring 40 kg, en krydset tysk hyrde, rottweiler, schnauzer, labrador. Hvilken størrelse skal jeg tage venligst?
Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen XL synes at være den mest passende. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
laure
1 beskeder
laure
Godaften, hvilken størrelse for en dalmatiner han på 30 kg?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L passer godt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Jessica
1 beskeder
jessica
Hej, jeg ønsker at ændre min ordre, men det er umuligt at sende jer en e-mail eller foretage en udveksling via hjemmesiden, hvad skal jeg gøre, når jeres telefonkundeservice er lukket, når jeg har mulighed for at ringe.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan kontakte vores kundeservice via e-mail på [email protected] eller via din ordreoversigt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Bernard
1 beskeder
bernard
Hej, hvad er størrelsen for en lille York, S?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage størrelse S. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
aurélie
3 beskeder
aurélie
Hej, jeg har lige bestilt nogle, jeg venter på at modtage dem, og jeg har taget størrelse S til min yorkshire
Nicole
2 beskeder
nicole
Hej

Kan man bruge disse sutsko i sneen?

Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse beskyttelsesstøvler er lavet af neopren, og de kan bruges i sne. Dog er de ikke designet til vandreture, da deres primære funktion er at beskytte en skrøbelig pote. Langvarig holdbarhed under vanskelige forhold er ikke garanteret. Vi anbefaler dette produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/chaussures-pour-chien-roadrunner-p-21178.html Med venlig hilsen, Zoomalias team
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en welsh corgi pemproke på 12 kg? Korte ben, men stadig ret kraftig, så jeg er usikker... tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En størrelse skulle passe. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
anne
1 beskeder
anne
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en fransk bulldog?Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er svært at anbefale en størrelse uden først at have set din hunds størrelse. Vi vil dog lede dig mod størrelse M. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Raphael
1 beskeder
raphael
Hej, hvilken størrelse ville være passende for forbenene af en chow chow? Tak for dit svar. Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse M. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
audrey
2 beskeder
audrey
Hej, passer disse S-støvler til en chihuahua på 2 kg? Og hvor er de fremstillet? Tak
Anne
5 beskeder
anne
Hej, den størrelse, der nævnes, er den største XXXL-størrelse. Er de skridsikre? Tak på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Burrebåndene går rundt om anklen. De er ikke skridsikre, men da de er af kunstlæder, glider de ikke. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Paulina
2 beskeder
paulina
Hej, Jeg vil gerne vide, om størelse M var god for en voksen engelsk cocker spaniel??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L virker mere passende til din engelske cocker. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Martine
1 beskeder
martine
Bonjour, Ville min M-størrelse være tilstrækkelig til min cavalier king charles på 13 kg? Der er meget sne i øjeblikket, hvilket fører til rigtige petank kugler, der hænger fra hans lange pels på benene... Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M synes faktisk at passe til en Cavalier King Charles. Venlig hilsen Zoomalia-teamet
emeline
1 beskeder
emeline
Hej, min hund er en fransk bulldog på 13 kg. Hvilken størrelse skal jeg vælge til beskyttelsesstøvlerne for hund Walker Care? Og hvad med bomuldssokkerne? Tak, Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M kunne være passende til en fransk bulldog. For sokkerne ville en størrelse S-M være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
frédérique
2 beskeder
frédérique
Bonjour, pour le produit "Bottes de protection pour chien Walker Care", mon chien est un cocker anglais de 14 kg (adulte). Quelle taille de bottes devrais-je choisir ? Les pattes avant mesurent entre 10-12 cm et 5-7 cm, et les pattes arrière mesurent entre 15-17 cm et 5-7 cm. Les paires sont vendues par 2... Merci d'avance.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse L. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
ANNA
1 beskeder
anna
Hej, bare lige for at vide, (før jeg bestiller) om jeres WALKER støvler til hunde sælges parvis. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja de sælger godt i par.
Med venlig hilsen,
Zoomalias Team

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre