Spørgsmål, produktdiskussioner Ble til hundehun

90% kunder

anbefaler dette produkt

11 svar
Patricia
1 beskeder
patricia
Jeg har en york på 11 år, der vejer 4 kg, hvilken størrelse skal jeg tage, tak?
Graziella
1 beskeder
graziella
Hej, for at give dig en idé, har jeg en puddel på 15 år og 5 kilo, og jeg har taget størrelse S. Med venlig hilsen
Karine
1 beskeder
karine
Hej, jeg tog et M til min yorkshire på 4 kg. Jeg havde startet med S, men hun tog det af hver anden gang. Med M kan jeg spænde det mere (jeg tilføjer lidt tape for at være sikker), og det er perfekt. Bleen bliver på hele natten.
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Hej, Har disse bleer et hul til halen? Tak.
Marie
2 beskeder
marie
Ja, der er et hul til at lade hundens hale passere igennem
Isis
1 beskeder
isis
Hej, jeg vil gerne vide, om dette produkt er til hanhunde? Og hvordan kan man vide, om det ikke er for lille i forhold til hundens kønsorgan?<br>
Jeg har en yorkshire, der er ret lang og slank.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal måle din hunds hofteomkreds og vælge bleerne ud fra den fundne størrelse. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Francoise
1 beskeder
francoise
Kan man bruge bleer til hanner alene, eller skal man nødvendigvis købe beskyttelsesbuksen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du vil kunne bruge dem alene. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Catherine
1 beskeder
catherine
Hvordan finder jeg den rigtige størrelse at bestille?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Størrelse XS: meget små hunde (type chihuahua)
Størrelse S: små hunde (type puddel)
Størrelse M: mellemstore hunde (type border collie)
Størrelse L: store hunde (type labrador)
Størrelse XL: meget store hunde (type newfoundlænder)
Med venlig hilsen,
Team Zoomalia
Marie
2 beskeder
marie
Jeg tog en M til en 7 kg hunkanin

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre