Spørgsmål, produktdiskussioner Niche pour hund KENNY
14 svar
1 beskeder
anais
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en hund af racen berner sennenhund? Tak.
1 beskeder
francois
Hej den største størrelse
1 beskeder
sandrine
Jeg vil gerne installere en kattelem, hvilken dimension tak
1 beskeder
marie france
Hej, jeg ville gerne bestille denne hundehus, leveres det nu med ben, venligst? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Efter bekræftelse fra vores leverandør viser det sig, at disse nicher leveres uden ben. Der er kiler i nicherne for at undgå stød, som eventuelt kan klikkes på i stedet for benene, men som oprindeligt ikke er lavet til det. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
murielle
Hej, Jeg har en Cavalier King Charles, hvilken størrelse bør jeg vælge til hundehuset? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
En Kenny 3 burde passe.
Med venlig hilsen,
Zoomalia Teamet
En Kenny 3 burde passe.
Med venlig hilsen,
Zoomalia Teamet
2 beskeder
amandine
Hej, kan du fortælle mig, om størrelse 03 ville være tilstrækkelig for en husky? (22kg og 60cm til skulderen); eller om størrelse 05 ville være mere passende, men jeg er bange for, at den kan være for stor til varmen? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 3 burde passe, men måske ville størrelse 5 være mere passende. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
damien
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken model du vil anbefale til en labrador på +/- 40 kg.
11381 beskeder
zoomalia
HEJ,
For din hund skal det være en stor størrelse, se hellere på de dimensioner, der er angivet på produktbladet i forhold til dimensionerne på din hund.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
For din hund skal det være en stor størrelse, se hellere på de dimensioner, der er angivet på produktbladet i forhold til dimensionerne på din hund.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia