Spørgsmål, produktdiskussioner Rampe til hund
10 svar
1 beskeder
laurence
Hej, Jeg vil gerne vide, om det er muligt at fastgøre denne rampe på en trappe, tak?
1 beskeder
marie
Jég tror ikke, men på den anden side, selv når den er sat på bagklappen af en 207, er hældningen stejl, og hunden (labrador) glider og risikerer at falde på grund af dens smalle bredde. Man skal vænne hunden til det fra en ung alder, dette produkt bliver "afvist" af ældre hunde. Det opfylder forskellige kriterier, så tænk godt over købet.
1 beskeder
stephanie
Jeg er enig med Marie i, at det faktisk ikke er muligt. Der er ikke noget fastgørelsessystem, og rampen glider nemt. Min hund kom til skade, da han forsøgte at komme op, fordi hældningen var for stejl, og rampen ikke holdt. Jeg vil ikke anbefale den.
2 beskeder
francois
Hej,Vi ejer en Mazda CX5, og senere får vi en Tiguan. Tror du, at denne rampe kan passe, eller skal vi have en længere rampe? Indeholder den en beskyttelse for at beskytte kofangeren? Hvis denne ikke passer, kan vi så returnere den til dig og få pengene tilbage?Med venlig hilsen.
2 beskeder
sylvie
Vi ejer en Santa Fé, og rampen passer perfekt, hunden går op og ned uden besvær fra bagagerummet. Vi har dog klæbet gummimåtter på for at undgå enhver risiko for at glide, da belægningen virkede en smule let på dette punkt. Ærligt talt er vi meget tilfredse med dette værktøj, der i høj grad letter livet for vores seniorhund. Med hensyn til mere kommercielle spørgsmål, kan jeg ikke svare dig.
1 beskeder
catherine
Jeg har en schæfer-malinois-blanding på 32 kg. Rampen er for stejl, den glider, og hunden kan falde til siden, hvis den mister fodfæstet. Jeg købte denne rampe til min hund, der begynder at blive gammel; leddene m.m. gør hop sværere. KØB IKKE DENNE RAMPE, INGEN REFUSION MULIG, HVIS DENNE IKKE PASSER, OG DEN KAN KUN BRUGES TIL SMÅ, LAVE BILER.
1 beskeder
nicolas
Hej, Ejer af en BOUVIER BERNOIS og kører med en pickup, hvis ladets dør er 88 cm over jorden. Ville dette produkt være egnet til min hund til at klatre op? Ser frem til at høre fra jer, Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Rampens længde er 156 cm. Den vil kunne bruges på din pick-up, men den vil være mere skrå end på billedet. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
sebastien
Hej, jeg bruger min rampe på en Nissan Navara pick-up, for at mine to schæferhunde på 6 år kan komme op, en af dem vejer 42 kg. Hældningen er ganske acceptabel, men man er nødt til at holde rampen, når hunden går op eller ned, da det ellers kan være lidt ustabilt. Alligevel anbefaler jeg dette produkt, som undgår kraftfulde opstigninger og pludselige nedstigninger for store hunde. Med venlig hilsen.