Spørgsmål, produktdiskussioner Set til uddannelse for hvalp

86% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Ana Cristina
2 beskeder
ana cristina
Bonjour, Hvad er formålet med den lodrette stang? Som et sigteapparat....
Marie
1 beskeder
marie
Hej, Ville størrelsen passe til en schweizisk hvid hyrdehundehvalp på 2 måneder? Tak for din tilbagemelding Marie
NADEGE
1 beskeder
nadege
Hej, efter min mening vil det være lidt småt. Størrelsen passede mig, men det var til en fransk bulldog. Ikke samme størrelse... Hav en god dag, Nadège
CATHERINE
1 beskeder
catherine
For lille til en hyrde .... Jeg bekræfter
Marie-Claude
4 beskeder
marie-claude
En forudsætning for at skifte underlag, så snart det er snavset. For mig var det perfekt til en york. Venlig hilsen
NICOLE
3 beskeder
nicole
Hej, det er lille, det passer knap til min Pinscher... God dag
Antoinette
2 beskeder
antoinette
Hej, dette passede min chihuahua og passer stadig, men hun vejer kun 2,2 kg!!!!
MARIE
1 beskeder
marie
Jeg havde købt dette til min mops, der vejede 4 kg, men det var slet ikke praktisk, det var alt for lille til hende, så jeg hentede en kasse, hvor jeg lægger underlag, fordi hun gjorde ved siden af, da der ikke er nogen kanter på bakken.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre