Hvilke tørfoder og vådfoder skal man vælge?
2 svar
1 beskeder
danielle
Hej, jeg har lige læst jeres forum, og jeg har brug for hjælp. Min hund, min lille baby, er syg. Hun er 6 år gammel og blev opereret for en tarmobstruktion for et og et halvt år siden. Siden da har dyrlægen sat hende på gastrointestinale tørfoder og dåsemad. Men problemet er, at hun i dag kun vejer 14,8 kg, hvilket er for lidt for en schæferhund. Dyrlægerne har givet antibiotika, probiotika, smecta, og antidiarremidler, men intet hjælper. Hun har vandige, gullige afføringer. Hun spiser godt og drikker godt, men har tabt meget vægt på meget kort tid – fra 22 kilo til 14,8 kg i løbet af få måneder. Det er ikke normalt, og dyrlægerne gør intet, ikke engang blodprøver. Jeg måtte selv bede om at få analyseret hendes afføring. De sagde blot, at jeg skulle øge hendes daglige indtag af dåsemad til 200 g ved tre måltider. Jeg bruger i øjeblikket Pro Plan Gastrointestinal foder, men intet hjælper. Vi er fortabte og ved ikke, hvad vi skal gøre. Det gør ondt i hjertet at se hende sådan, som et skelet, og ingen gør noget. Jeg ved, at kornprodukter ikke er gode for hunde, men dyrlægen siger det modsatte. Jeg ville sætte pris på, hvis I kunne hjælpe mig og give mig vejledning. Jeg græder alene, når jeg ser hende i denne tilstand. Jeg ville være så taknemmelig for jeres svar. På forhånd tak. Danielle
2 beskeder
josiane
Jeg slutter mig til Jane om BARF-diæt. Du vil finde mange hjemmesider til at hjælpe dig i denne overgang. Dyrlægerne sælger dig foder fremstillet med dyr fra destruktionsanlæg. Det er deres levebrød. De er de dårligst egnede til at anbefale en diæt, da de kun foretager produktplacering. Desværre

91 beskeder
céline
Hej, vi minder dig om den grundlæggende regel for dette forum: Ingen oplysninger af reklamekarakter (link til websted, produkt, konkurrent...) er tilladt. Dette forklarer fjernelsen af beskeder, der nævner konkurrerende produkter. "Dette private rum er åbent for alle diskussioner vedrørende dit kæledyr, dine oplevelser og din viden om forskellige emner. Det er et venligt sted, hvor Zoomaliens kunder er inviteret til at udveksle oplysninger om emner efter eget valg. Du kan poste dine kommentarer i eget navn eller anonymt. Indholdet er læseligt af alle og kan fjernes af redaktionen uden varsel, hvis indholdet anses for at være reklame (konkurrerende online dyrebutikker, pengekasser, anmodninger om donationer), tendentiøst eller upassende (fornærmelser, bagvaskelse, trusler, anklager, racisme, sexisme). For alle spørgsmål vedrørende forsendelse af din ordre, forsinkelser i leverancer, loyalitetspoint, kontakt kundeservice via din kundekonto ved at logge ind på din konto og vælge den pågældende sag." Med venlig hilsen