Hvilken størrelse sele passer til en malinois?

Sylvain
5 beskeder
sylvain

Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en Malinois på 10 måneder?

Sandra
261 beskeder
sandra

Hej Sylvain,

En størrelse M bør i princippet passe til din malinois. Har du set en bestemt model?

Vi ses

Sylvain
5 beskeder
sylvain

Hej, jeg ville gå efter modellen Julius-K9 Power Harness Størrelse 0-3.

Farve SORT, da jeg arbejder inden for sikkerhed med min hund.

Vi ses snart

Sandra
261 beskeder
sandra

Hej Sylvain,

Jeg tror, at Julius-K9 0/M-L kraftselen burde passe ham.

Vi ses

aurélie
1 beskeder
aurélie

hej jeg leder også efter en sele, men jeg kender ikke størrelsen til en akita inu på 3 måneder

céline
38 beskeder
céline

For Sylvain, I think you need a size M for your dog.

And Aurélie, you can take a size S but your dog will quickly grow and in a few months, it will need to be changed!! But the harness remains ideal

silbon
1 beskeder
silbon
Hej! Jeg søger også en sele, men jeg kender ikke størrelsen til en 5 måneder gammel rosa.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre