Hvilken transporttaske skal man vælge til en bichon frisé?
2 svar
2 beskeder
murielle
Hej,
Jeg vil gerne vide, hvilken transporttaske jeg kan bruge til en bichon frise. Er Marilla-tasken tilstrækkelig? Hvis jeg bestiller den med det samme, vil den så ankomme før den 1. februar?
På forhånd tak for dit råd.
Med venlig hilsen,
Murielle
Jeg vil gerne vide, hvilken transporttaske jeg kan bruge til en bichon frise. Er Marilla-tasken tilstrækkelig? Hvis jeg bestiller den med det samme, vil den så ankomme før den 1. februar?
På forhånd tak for dit råd.
Med venlig hilsen,
Murielle
2 beskeder
murielle
Hej Elodie. Tak, fordi du svarede mig tilbage. Med hensyn til spørgsmålet er det en lille tæve på 8 måneder, som måler 36 cm fra hals til hale og ca. 27 cm i højden. Jeg har brug for en transporttaske, da vi skal til bjergene den 1/02, og jeg vil ikke have, at hun brænder sine poter for meget ved at være sammen med os hele dagen. Tak på forhånd. Med venlig hilsen Murielle.
1 beskeder
natacha
Hej Air Frances normer kræver en taske størrelse på 46x28x26. Det virker for lille til en bichon frisé. Hvad er den bedste løsning? Kan den rejse i en taske af denne størrelse? Min er stadig en hvalp, og jeg kender ikke den endelige størrelse. Tasken på 50 cm, som du nævner, passer ikke i flyet... Tak