Hvordan ændrer jeg min hunds foder?

Melissa
5 beskeder
melissa
Hej, for at skifte hundens foder skal det gøres over en uge. De første to dage 3/4 af det gamle foder og 1/4 af det nye; de næste to dage 1/2 af det gamle og 1/2 af det nye, og de sidste tre dage 3/4 af det nye og 1/4 af det gamle. Vær ikke bekymret, hvis du ser, at din hvalp har lidt tynd afføring - det er helt normalt.
EVELYNE
3 beskeder
evelyne

Tak Melissa, jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal klare det... nej, jeg vil ikke bekymre mig om de løse afføringer.

Sandy
81 beskeder
sandy

Hej, 

Jeg er enig med Melissa, det vigtigste er ikke at skifte til nye foder direkte men at blande lidt efter lidt, indtil skålen kun indeholder det nye foder.

Din hvalp burde tilpasse sig godt.

Vi ses snart

EVELYNE
3 beskeder
evelyne

Tak Sandy, jeg håber virkelig, at han vil tilpasse sig.

Vi ses snart

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre