Jeg har lige afgivet en ordre. Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Jeg kan ikke se det på min konto.
6 svar
1 beskeder
joseph
Jeg kan ikke finde min ordre på min konto, og jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Med venlig hilsen Joseph Marcelli
1 beskeder
dominique
Ligesom mig, jeg har godkendt for banken, og intet skete... jeg kigger i min kurv, de to varer er stadig der, som om jeg ikke havde gjort noget
2 beskeder
gilbert
Hej. Jeg har betalt for min ordre FE2537137785 via bankoverførsel på 78,97 euro, men jeg glemte at angive ordrenummeret MR DA RIVA
559 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis din ordre er blevet bekræftet, burde du automatisk have modtaget en bekræftelses-e-mail. Hvis dette ikke er tilfældet, betyder det sandsynligvis, at ordren ikke er blevet registreret korrekt. Du kan også kontrollere status for din ordre ved at logge ind på din Zoomalia-konto, hvor den burde være synlig. Hvis du har andre spørgsmål eller har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os. Vi ses snart, Coralie fra Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Gilbert,Jeg kan se, at min kollega talte med dig i telefon her til morgen vedrørende din ordre. Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at kontakte os igen.Vi ses snart,Coralie fra Zoomalia
2 beskeder
gilbert
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på forbindelsen mellem min ordre FE2537137785 og min overførsel på 78,97 samme dag, fordi jeg ikke har angivet ordrenummeret med min overførsel Da riva
1 beskeder
françoise
Jeg vil gerne vide, hvordan jeg får adgang til min konto for at kontrollere og følge den ordre, jeg har afgivet i morges på hjemmesiden.