Jeg leder efter at adoptere en golden retriever
1 svar
3 beskeder
catherine
Efter min mening kender jeg også labradoren, den er meget mere energisk og utæmmet end Golden, der er meget mild og ikke springer op på besøgende som labradoren gør. Men jeg kender flere hanlabradorer, generelt er hunnerne ofte mere rolige. Hvorfor ikke spørge en dyrlæge til råds? Skynd dig ikke, at have en stor hund er meget mere krævende end en lille, jeg har erfaring, så jeg ved, hvad jeg taler om! Jeg har naboer, der adopterede en labrador tæve på et år fra et dyreinternat for at holde selskab med deres egen, der var over 4 år, og de var nødt til at returnere hende mindre end et år senere. Labradorer kæmper indbyrdes, og her handlede det endda om to hunner, med frygtelige kampe og dyrlægeregninger for at sy sår, flere gange (!) og endnu værre med hanner... Mere føjelighed og afslappethed med Golden, men flere hår, og vedligeholdelse og ømhed, der skal gives.
Det er op til dig at se, du forpligter dig for 12/13 år... men måske vil du ikke blive boende i en lejlighed? Jeg har en ven, der lige har fået en Chihuahua i en lejlighed, lidt lille men virkelig ideel! (Og glem ikke, at små racer har en længere forventet levetid)
Det er op til dig at se, du forpligter dig for 12/13 år... men måske vil du ikke blive boende i en lejlighed? Jeg har en ven, der lige har fået en Chihuahua i en lejlighed, lidt lille men virkelig ideel! (Og glem ikke, at små racer har en længere forventet levetid)
1 beskeder
cécile
Hej frue, leder din lille golden stadig efter en adoptivfamilie?