Spørgsmål, produktdiskussioner Jumbler Ball couleurs assorties

94% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Marianne
1 beskeder
marianne
Hej, kan jeg skyde til bolden for at spille fodbold med min bull terrier? På forhånd tak
veronique
1 beskeder
veronique
God aften, ja, du kan spille fodbold med den. Jeg anbefaler størrelse M, fordi materialet er meget slidstærkt. Det passer rigtig godt til min australske hyrdehund, som elsker lyden fra bolden indeni. Sørg dog for at have gode sko på, da plastikken er virkelig hård! God aften
Dagmar
4 beskeder
dagmar
Jeg anbefaler, at du tager sikkerhedssko på, hvis du vil kaste det! Det er mere et legetøj til at kaste; vær forsigtig, hvis din hund ikke er af stor størrelse, og sørg for at vælge den rigtige størrelse: Jeg kastede vores op i luften en dag, og min Cane Corso tog det i ansigtet....han satte ikke meget pris på det, da det er et meget hårdt legetøj og falder tungt; ikke desto mindre er det stadig det legetøj, der har holdt længst, og det er nok at sige "Jumbler", så løber han efter det. Bestil det uden tøven!
Michelle
1 beskeder
michelle
Ikke praktisk til at skyde, legetøj til at kaste. Min kontinentale bulldog, der ødelægger alt legetøj, har endnu ikke lykkedes med dette. Jeg har også købt ham "rugby"-modellen, hoppene er forskellige, og han morer sig med begge.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre