Spørgsmål, produktdiskussioner Sac kangourou ventral Yuma

2 svar
Marie-Josèphe
1 beskeder
marie-josèphe
Hej, jeg vil gerne finde en mave taske til 2 små hunde, York på 3 kg hver. Findes det? Tak
Kasia
1 beskeder
kasia
Den ventrale hundetaske bestilt og modtaget i dag er for lille. Er der en større størrelse tilgængelig? Kan jeg bytte den? [email protected] Bestilling 250040108935234397
Anaïs
4 beskeder
anaïs
Hej Kasia, Jeg har bemærket din anmodning. Efter kontrol tilbyder vi i øjeblikket kun én størrelse for varen Kængurutaske Yumpa Grå/Blå ref 269062. Jeg har lige kontaktet dig direkte via e-mail med de oplysninger, du sendte os, for at forklare, hvordan returprocessen fungerer. Jeg står til rådighed, hvis du har andre anmodninger eller spørgsmål. Venlig hilsen, Anaïs fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre