Kan man tage en kanin udenfor?

Emeline
16 beskeder
emeline

Hej, jeg har adopteret en kanin for to uger siden. Den boede udendørs, før jeg adopterede den. Jeg har nu placeret den i min lejlighed (hvor det er 20°), og jeg spekulerede på, om det stadig er muligt at sætte den på altanen (hvor det er 16°)?

genevieve
11 beskeder
genevieve

Mine kaniner lever både indendørs og udendørs (de er fritgående). Men man skal virkelig være meget opmærksom på pludselige temperaturændringer og især, ingen fugt! ! !

Om sommeren frygter kaniner solen (sørg for -selv i huset- steder beskyttet mod solen).

Ingen bur ved en radiator, hvis -desværre- kaninerne lever i "fængsel".

genevieve
11 beskeder
genevieve

Faktisk skal man tage hensyn til temperaturen, solen, men også de mange giftige planter: For øjeblikket, f.eks., pas på krokusser, påskeliljer, snart på smørblomster, liljekonvaler (= dødelig gift) og andre planter.

Man skal også holde øje med himlen! ! ! I nogle regioner er der musvåger (fx) som ville være rigtig glade for at tage den lille kanin med sig!

Så, udenfor, ja (min hunkaninen er så glad med disse dejlige forårsdage!), men med "konstant overvågning"

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre