Spørgsmål, produktdiskussioner Sac de transport Kangoo gris
10 svar
1 beskeder
caroline
Hej, Kan denne taske være egnet til en Maine Coon?
1 beskeder
anne
Hej, passer denne taske (størrelse L) til en hund på 8,6 kilo? Jeg frygter, at det måske er lidt stramt. På forhånd tak for dit svar. Med venlig hilsen, Anne
5 beskeder
viviane
Jeg tror, det bliver for trangt; selv siddende vil hunden være klemt inde. I varmt vejr er det ikke ideelt.
1 beskeder
alain
Hej, passer denne taske i "large" version til en Cavalier King Charles på 11-12 kg?
1 beskeder
anne
Jeg har en hvalp på 6 måneder, og den passer lige ind. Jeg købte den i størrelse Large. For en voksen cocker, vil den være for lille.
5 beskeder
viviane
Jeg har en chihuahua på 5,5 kg, jeg har købt størrelse L 8 kg synes at være det maksimale for at hunden er godt installeret
1 beskeder
caroline
Han bærer ikke sit kors godt
5 beskeder
philippe
er de givne dimensioner til hundens plads indeni? Hvor meget vejer tasken? Der skulle være billeder med en hund indeni, så man kan se, hvad man køber Jeg har en dværgpinscher på 7 KG.
5 beskeder
viviane
Hej, jeg har en tæve chihuahua, der vejer 5,4 kg, og jeg tog model L, og min hund føler sig godt tilpas deri. Jeg tror, det også vil passe en hund på 7 kg. Jeg inkluderer et billede med "snøret" ledning og en åben åbning. Jeg har tilføjet en lille "hjemmelavet" pude i samme størrelse som taskens aftagelige bund for komfort (min hund er gammel). Tasken tillader en behagelig bæring foran. Godt køb.
1 beskeder
valérie
Hej, hvilken størrelse til en hund på 7/8 kg?
1 beskeder
stéphanie
Hej, jeg købte denne taske i størrelse small til min franske bulldog på 8 kg. Den er virkelig lige til øllet, jeg skulle have taget den en størrelse større!