Spørgsmål, produktdiskussioner Arbre à kat XXL - 175 cm - Zolia Melcoon
9 svar
1 beskeder
yann
Er det muligt at købe hængekøjen alene?

7 beskeder
francoise
Hej, jeg leder efter en kradse-træcylinder på 40 cm for at erstatte den, som en af mine katte har revet fuldstændigt ned... hvis du har en ekstra. Jeg er klar til at købe den af dig. Tak for dine svar.
2 beskeder
celine
Jeg blev skuffet, da jeg modtog den. Jeg finder den lidt let til en main coon. Jeg tror ikke, det vil holde længe, da jeg har rebet, der løsner sig ved udpakningen. Jeg fik en kommerciel gestus fra Zoomalia. Så jeg har investeret i et kattetræ fra mærket RHR KVALITET. Vi taler ikke længere om de samme budgetter, men i det mindste kan man finde alle reservedelene.
2 beskeder
julie
Hej, jeg vil gerne købe udskiftningstrunks til dette katte træ og hængekøjen, hvordan skal jeg gøre det? Tak
2 beskeder
christophe
Hej, jeg er i samme situation...
1 beskeder
pierre-henri
Hej, samme problem for mig. Snoren, der bruges, er af dårlig kvalitet og dårligt limet. Efter 4 eller 5 måneder er stammerne allerede godt nedbrudte... ZooMalia kunne måske besvare dit spørgsmål, jeg tror for øvrigt, at vi alle ville være interesserede
2 beskeder
julie
Hej, jeg kontaktede kundeservice, de gør det ikke for denne model. Virkelig ærgerligt.
2 beskeder
christophe
Godmorgen alle sammen, Tak Julie for svaret ... det er virkelig en skam, jeg vil købe noget reb men for hængekøjen er det lige meget, jeg var nødt til at fjerne den fordi den splitter sig og min kat spiser den ... Udover det er det et flot klatrestativ til katten, men der er ingen reservedele ... Hav en god dag alle sammen.
1 beskeder
sandrine
Hello, I have a brand new hammock and trunk that have never been used because my cat won't go there (too high for him). I will sell them if you are interested. Sandrine
1 beskeder
sabina
Hej, du kan finde sisalpæle med en diameter på 15 cm på hjemmesiden animauxvilla.com. De sælger katte træer og alle reservedele