Spørgsmål, produktdiskussioner Agglomererende silicat kattegrus Silica Pearl Agglo Quality Clean

5 svar
Prescillia
2 beskeder
prescillia
Hej, det står klumpende, men det er ikke præciseret, om det kun er klumpende for afføring eller også for urin? Jeg stiller dette spørgsmål, fordi de fleste silica-kattebakker holder mere på urinen, end de klumper den. Tak på forhånd.
CLAIRE
1 beskeder
claire
God aften, Denne kattegrus binder uriner. Med hensyn til afføring, indtil nu, er mine kattes afføring fast, så jeg finder dem mere eller mindre begravet. Jeg formoder, at hvis de var bløde, ville de blive klumpet sammen.
Andréas
1 beskeder
andréas
Hej, kan brugt strøelse smides i toilettet? (i små mængder). Tak.
Mattin
2 beskeder
mattin
Ja, nemt, den er meget sandet og opløses uden problemer.
ANGELIQUE
1 beskeder
angelique
Nej, ikke overhovedet, der må heller ikke smides kattegrus i toilettet, hvis man har et minimum af miljøbevidsthed. Da dette kattegrus er klumpende, risikerer du desuden hurtigt at tilstoppe dine toiletter. Personligt har jeg købt en skraldespand af denne type: https://www.zoomalia.com/animalerie/poubelle-a-litiere-litterlocker-par-litter-genie-avec-1-recharge-octogonale-p-145880.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwi5q3BhCiARIsAJCfuZli1yq1M3a6vpIQ2Omw-pw2Su_iSmrdMpCRt48n5Yi0b833JRulYb0aAijjEALw_wcB#l396950 den forhindrer perfekt lugt i at slippe ud, indtil posen er fyldt og smidt i husholdningsaffaldet, så du respekterer miljøet.
Mattin
2 beskeder
mattin
Andréas nævnte "små mængder"; har du nogensinde smidt en mikro-skovl, der var lidt for "blød", direkte i toilettet? Og med hensyn til netop dette kuld: det er lige så fint som sand.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre