kommando umulig
6 svar
2 beskeder
julie
Hej, det er umuligt at afgive en ordre, er det normalt?? Med venlig hilsen, Even Julie
559 beskeder
zoomalia
Kære Julie,Jeg er ked af de gener, dette har medført. Jeg inviterer dig til at logge ud og derefter logge ind på din konto igen. Hvis problemet fortsætter, tøv ikke med at kontakte os, og vi vil med glæde hjælpe dig.Coralie fra Zoomalia
2 beskeder
julie
DET VIRKER STADIG IKKE....
2 beskeder
lucie
Umuligt at bestille her også
2 beskeder
lucie
Umuligt at bestille her også
1 beskeder
loic
Jeg har forsøgt at bestille 3 gange i dag. Jeg logger ind, og når jeg skal betale, bliver jeg bedt om at logge ind igen (selvom jeg allerede var logget ind), og så går det hele i stykker, og kurven bliver tom. Ret irriterende. Kontakt jeres udviklere hurtigst muligt, for der må have været en fejl i opdateringen, da vi er flere, der oplever det samme. Ellers bestiller jeg et andet sted.
559 beskeder
zoomalia
Hej,
Vi har faktisk oplevet en fejl, og vi beklager ulejligheden. Denne fejl er blevet identificeret og rettet. Hvis du oplever endnu et problem, tøv ikke med at kontakte vores kundeservice.
Tak for din tålmodighed og forståelse.
Hav en god dag,
Coralie fra Zoomalia
Vi har faktisk oplevet en fejl, og vi beklager ulejligheden. Denne fejl er blevet identificeret og rettet. Hvis du oplever endnu et problem, tøv ikke med at kontakte vores kundeservice.
Tak for din tålmodighed og forståelse.
Hav en god dag,
Coralie fra Zoomalia