Spørgsmål, produktdiskussioner Kørestol til handicappede hunde bagben Zolia Orthopedic
9 svar
1 beskeder
marie-pierre
Hej,
Min hund Ouma, en 6-årig Berner Sennenhund på 60 kg, er lam i sit venstre bagben. Kunne denne kørestol være egnet for hende, da hun har tre sunde ben, og jeg ønsker at få hende til at gå (hvilket er umuligt lige nu) med henblik på en potentiel helbredelse. Jeg frygter det vil være svært med målingerne, da hun altid ligger ned. Og for at komme ind i kørestolen, er det nødvendigt at løfte hendes bagparti? Hun vejer lige så meget som mig!
Min hund Ouma, en 6-årig Berner Sennenhund på 60 kg, er lam i sit venstre bagben. Kunne denne kørestol være egnet for hende, da hun har tre sunde ben, og jeg ønsker at få hende til at gå (hvilket er umuligt lige nu) med henblik på en potentiel helbredelse. Jeg frygter det vil være svært med målingerne, da hun altid ligger ned. Og for at komme ind i kørestolen, er det nødvendigt at løfte hendes bagparti? Hun vejer lige så meget som mig!
1 beskeder
eric
Hej. Nej. At undgå. Vi returnerede vores, produktet er meget ustabilt på grund af den bageste struktur, og vores hund faldt hele tiden. Det er et produkt, man absolut skal undgå, meget dårlig konstruktion og middelmådig kvalitet. Ud over det, ja, for at placere hunden skal du løfte den ved bagenden. Allerede med vores australske hyrdehund på 22 kg er det tungt, så med 60 kg kan jeg slet ikke se, hvordan man skal gøre
1 beskeder
loïs
Hej, jeg er ejer af en lille hun-kat med ataksi. Balance- og koordinationsproblemer, hun kan ikke gå uden hjælp... vejer maksimalt 3 kg, ville den mindste størrelse være passende? Og kunne denne vogn hjælpe hende? Bemærk: hun ved ikke, at hun skal bruge alle fire ben til at bevæge sig og ønsker kun at bevæge sig med bagbenene... tak på forhånd!
1 beskeder
stéphane
God aften frue, undskyld for det så sene svar. Jeg ved ikke om en kat, der bevæger sig med sine bagben, for vognen er til bagbenene. Jeg håber, du finder det, du søger. Du kan altid bestille den mindste størrelse og returnere den hurtigt, hvis den ikke passer, da hjemmesiden accepterer returneringer inden for 14 dage (med et fradrag, hvis det er nødvendigt). Held og lykke til dig.
1 beskeder
sylvie
Hej allesammenHvilken størrelse skal jeg tage til min franske bulldog på 14,5 kg og 13 år gammel med en ikke-operabel diskusprolaps.Tak for dit svar

91 beskeder
céline
Hej Sylvie,
På produktsiden (helt øverst), ved at klikke på det blå link "læs beskrivelse", får du alle detaljer om vognen, herunder tabellen med målinger og guiden til at vælge den rigtige størrelse til din hund.
Med venlig hilsen,
Céline fra Zoomalia :)
På produktsiden (helt øverst), ved at klikke på det blå link "læs beskrivelse", får du alle detaljer om vognen, herunder tabellen med målinger og guiden til at vælge den rigtige størrelse til din hund.
Med venlig hilsen,
Céline fra Zoomalia :)
1 beskeder
muriel
Hej, kan denne vogn være egnet til en Grand Danois på 60 kg? Som er ældre og ikke kan gå mere på grund af gigt? Tak og god dag
2 beskeder
deborah
Hej, er det muligt at bruge det til en kanin? Med venlig hilsen
1 beskeder
carine
Hej, jeg har købt denne vogn i størrelse XXL til en hund på 22 kg, dimensionerne er gode, men jeg kan ikke få den til at passe. Hun lægger al sin vægt bagtil, og bagenden glider bagud. Hvad skal jeg gøre for at få bagbenene placeret som i videoen... udvide den ?? forlænge den??? udvide ringene??? Tak for dit svar, for jeg har prøvet i 3 dage nu. Med venlig hilsen
1 beskeder
jeanne
det kan være nødvendigt at hæve hjulene for at genoprette balancen