Spørgsmål, produktdiskussioner Kradsetræ i pap til kat Zolia Florette + katteurt inkluderet
15 svar
2 beskeder
christine
En mulighed for at vælge baseret på din indretning. Mine katte elsker deres kradsetræer, jeg har flere, de elsker at tage deres lur der, de tilbringer lange timer i dem og hvæsser deres kløer. Jeg er plejehjem for ældre katte.
1 beskeder
pauline
Bonjour, der er kun 1, jeg bekræfter, med en lille pose katteurt. Mine katte sætter stor pris på det både til at kradse på og til at sove i, da det er rundt og hult. Og det er meget pænt. Hav en god dag.
2 beskeder
sophie
Der er en til dig at vælge hvilken. Jeg lavede en fejl i det foregående svar.
2 beskeder
jessy
Hej er der 1 eller 2?

1 beskeder
nathalie
Der er 1 skraber med en pose katteurt inkluderet. God dag!
1 beskeder
virginie
Billedet illustrerer blot de 2 tilgængelige farver ;)
3 beskeder
lydie
1 eneste, men katte elsker det og sover nogle gange direkte ovenpå ;)
2 beskeder
sophie
Der er 2 af dem.
1 beskeder
nathalie
Hej, der er kun én (det er kun for at vælge farven), og mine katte elsker at kradse og ligge i den..... jeg anbefaler det!!!!
1 beskeder
christine
Jeg har kun modtaget en ad gangen, men jeg bekræfter: den er meget populær, og mine to katte bruger den også til at sove i!
1 beskeder
marie rose
Jeg bekræfter de tidligere anmeldelser. To forskellige farver, men det er en super artikel, kattene elsker det, de kan kradse og sove på det, jeg anbefaler det, selvom prisen er steget meget, hvilket er meget ærgerligt.
1 beskeder
céline
Der er kun én. Men mine katte bruger det meget. Jeg er tilfreds med mit køb.
1 beskeder
wanda
Goddag, kun én
2 beskeder
nicole
Du kan købe det enkeltvis med valget mellem 2 farver. Ideel form, da den er stabil, bredere end andre modeller, rund og hul. Så jeg anbefaler det stærkt. En model, der er lidt større, ville være endnu bedre for større katte som min kat, som er meget lang og slank, og som falder ud, når hun ligger der! :))
1 beskeder
audrey
Kun én med katteurt inkluderet, mine katte elsker den. Jeg vil endda bestille en til, da de kæmper for at få den. Denne papkradser er fantastisk, mine katte sover også i den.
1 beskeder
laurence
der er en, relativt stor, men for lille til en maine coon, personligt elskede min kat den, store lur derpå og kradser, men pas på katteurt i pose og når det spredes på kradsetræet, kommer det overalt.